25 Şubat 2014 Salı

MİT AJANLARI-1


Sevgili takipçilerim basın ve yayın yeni MİT yasasını tartışıyorlar,yasaya karşı çıkmayan hiç kimse daha görmedim,maalesef bazı dostlarımız var bu yasayı savunuyor hayret ediyorum.
Şimdi yeni yasada bir çok madde olduğu gibi MİT ajanları yani haber elemanlarına yüksek seviyede dokunulmazlık ve kimlik verilmesi gibi kanun teklifinde yasa teklifi var.
Hatamı diğilmi ben size örnekleri ile vericem 1980 li yılların sonlarına kadar MİT ajanlarınada hüviyet veriliyor ajan kartları üstlerinde kod adları ve numaralı sistemleri olan ,bunları saklı tutuyorlar eğer KURUMDAN alınması  EMRİ VERİLİYOR polisle yapılan operasyonlarda yanlarında bulunması ve emniyet camiasının herhangi bir problemde tanıması için veriliyordu,sonra sakıncaları görünce kaldırıldı bu uygulama iptal edildi,sebebi ne biliyormusunuz.Şikayetler…!
 Bazı MİT ajanları  kendilerini yöneten kadrolu mensublarla yeraltı dünyası mensubları ile çeşitli gayrımeşru işlere giriyorlar ve MİT tanıtım kartlarını gayrımeşru işlerde kullanıyorlar bazen yöneticilerin bile haberi olmadan kendi kafalarına göre bu işleri yapıyorlar,artık öyle bir hal almıştıkı ankarada MALTEPEDE pavyonları MİT ajanları haraca bağlamıştı o yıllarda şahit oluyorduk.
Hatta birgün kadrolu bir MİT mensubu arkadaşla o günleri anarken bana dediki ağbi bakkaldan veresiye peynir ,zeytin  alırken AJAN kimliğini gösteriyorlarmış diye serzenişte bulunmuştu.Dediğim gibi bu sakıncayı ve dokunulmazlık zırhı kötüye kullanılınca kaldırıldı,iddia ediyorum bugün geriye geldiğinde o günden daha çok kötü işlerde kullanılır.
MİT mensuplarının kullandığı bir tane kimlik yok bir çok farklı kimlik var bunların çeşitli manaları ve ehemniyeti vardır birde EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN MİT tahsis ettiği kimlikler vardır bunlar halkın içinde günlük rutin uygulamalarda kullanılsın diye,tarifini yapmayım kızarlar bana şimdi?
Evet arkadaşlar birde anımı anlatim size işe bağlayayım yer ve mekan açık olsun 30 yıl evvel yer İstanbul Yeşilyurt ÇINAR oteli dikoteği hafta içi gece geç saatlerde diskoteğe gittik iki arkadaş barda oturuyoruz iki bayan bizi beğendi bize bakıyorlar o ara iki kişi arkadaşımı dışarı çağırdılar,aklıma bir şey gelmedi gürültüden arkadaşımı dışardan tanıyorlar zannettim fakat arkadaşım birkaç dakika geç kalınca işkillendim dışarı çıktım çıkmamla ŞOK oldum iki kişi arkadaşımı duvara sıkıştırmış tokatlıyor,tabi anlayamadım uçarak tokat atana yumruğu indirdim,indirmemle ortalık karıştı bana dur ben MİT mensubuyum dedi,kartı çıkarttı çıkartınca karta baktım beyaz fona o günün yeşilli dallı budaklı MİT hizmetli kartı,ama üstünde BAŞBAKANLIK MİT MÜSTEŞARLIĞI diye başlayan sicil isim soy isim bulunan bir KARTTIR bu kartları MİT koruma bölüğündeki askeri personele verirler yani ERBAŞ larda bile bu kimlik vardır.

Tabi ben bu kimliği görünce,arkadaşa bir tokat daha atıp, ki kendisinide sempten tanıdım elindeki kimliği aldım tabi bu korkuya kapıldı karakolu aradı polis arkadaşlar geldi kimliğimi aldı diye şikayet etti beni, ben MİT mensubuyum dedi polis arkadaşlar ZEKİ kimliği alalım arkadaşıda alalım biz MİT haber veririz tabi arkadaş bağırıyor,onuda alın MİT mensubuna vurdu diye götürmüşler karakola MERKEZ KOMUTANLIĞINA teslim etmişler onlarda İSTANBUL MİT bölge başkanlığı koruma bölüğüne onlar direk kendisinin yeni birliğini lüleburgaza sürgüne çıkartmışlar….?
Vatandaş nerden bilecek ,üstünde kartın BAŞBAKANLIK MİT MÜSTEŞARLIĞI yazıyor aslında hiçbir görevi olmayan sadece izinde  ve  gençliğin verdiği hava ile alkolle kullanan kimliği bir garip gureba ER……!
Tabi kısa geçim ilerleyen MİT ajanları yazı dizilerimde anılarımı anlatırım,şu var birde yasa teklifinde MİT herkesin banka hesaplarını ve para akışını kontrol ediceğini PEKİ bu yasa çıktıktan sonra MİT mensublarının para ve emtia akışını kim kontrol edicek dokunulmazlığı bu kadar artan,diyelimki MİT müsteşarı art niyetli bir insan 10 MİLYON DOLAR gasb yaptı,dolandırıcılık yaptı bunun hesabını kim sorucak bu verilen dokunulmazlık zırhı ile MİT mensublarının ŞUÇ işlemesini nasıl önliyceksiniz……?
Arkadaşlar çok yoruldum dedimya ANILAR çok yazarken yoruluyorum yaşlandım artık şöyle 1,78 boylarında yeşil gözlü sarı şaçlı beyaz tenli bir RUS bayan benim anılarımı yazsa ben anlatsam o yazsa daha kolay olucak bunun içinde bir KANUN teklifi verilse olurmu acaba.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder