25 Şubat 2014 Salı

BÜYÜK DEVLET OLMAK…..


Sevgili arkadaşlarım hep büyük devletlere kızıyoruz,aslında kendi büyüklüğümüzü öne sürüp övünüp,şarkı,marş,türkü hamaset dolu sözlerle gidiyoruz sonra güvendiğimiz dağlara KAR yağıyor.
Kısa anlatıcam büyük devlet demek en önemli MİLLETİNİN karekter yapısının sağlam olması,demek işte biz bunu kaybettik sağlam karekter yapımızı kaybettik……..
HATIRALAR  çok size kısa bir anımı anlatıcam NİYE büyük devletlerin dünyaya söz gerçirdiklerini anlayın.
Yıl 1983 sigara içiyoruz tabi türkiyede darlık var sağdan soldan yabancı sigara temin ediyoruz MARLBORO o yıllarda İRANLI sırtçılar benim özel bir durumumdan dolayı kısa MARLBORO bana bir box atıyorlar beni bayağı götürüyor,o aralar CANY isminde bir AMERİKALI beyaz yüzbaşı ile arkadaş olduk bıyıklı falan bir arkadaş haber aldığımıza göre biriminde önemli bir DENİZ PİYADE zaten böyle davranışlarında içki içişinde ciddi ve oturaklı ve kendinden çok emin bir hal var,tabi çalışmadığı günler geliyor oturup biralama yapıyoruz,bir gün dedim CANY sizin PİEX(ORDU EVİ MARKETİ AMERİKAN ÜSTÜNDE) şu doları al bana iki karton sarı uzun malboro getirsene,OKEY dedi aldığı parada yani 20 dolar kadar bir para,gitti ulan hergün gelen CANY ortada yok ÇOSKUN diye bir arkadaşım var AMERİKADA okudu geldi ulan ÇOŞKUN koca yüzbaşı 20 dolara kayboldu sizin bu AMERİKALILAR amma yavşakmış,ÇOŞKUN diyorki oğlum ayıp öyle deme bir şey olmuştur ondan gelemiyordur,ben tabi yakaladım başladım garddan vurmaya ya bırakın hepiniz topsunuz falan,10 gün sonra bulunduğumuz yerde oturuyoruz güzel bir bahar havası hiç unutmam bir baktık uzaktan CANY yavaş adımlarla sallanarak geliyor,elinde bir sarı büyük kesekağıdı masaya geldi HAY nerdesin hal hatır sorduk uzun bir ani görev çıktı çok özür dilerim gelemedim,kusuruma kalmayın ZEKİ buda senin şiparişin içindeki yedek pakette sana zamanında sözümü tutamadığım için hediye olarak ek,iki karton istemiştim o üç karton getirmiş tabi yüzümüz kızardı,çoşkun eliyle hareket yapıyor,CANY arkadaşlar bugün biralar benden çok içiyoruz çünkü çok stresli bir 10 gün geçirdim dedi.
Bu örnekleri RUSLAR,ALMANLAR,FRANSIZLAR,İSRAİLLİLER,İNGİLİZLER  ilede anlatırım bu milletlerin elit ve yönetici kadroları özellikle SÖZ,SADAKAT dediğimiz hadiselere çok bağlıdırlar,şöyle söyliyeyim 2007 yılında ABD en üst düzey hanım yetkililerinden biri eğer evet deseydim uçağa bindirip götürecekti beni ama SÖZ biliyorsunuz çok önemli bir hadise?
Düşman kabul ettiğin milletlerle çarpışırken onlar kadar kuvvetli irade ve karekter oluşturman gerekli..KAREKTERSİZLİK üstüne kurulmuş yapılarla savaşlar ve başarı kazanamazsın,JAPONLAR millet olarak bu kompozisyonda çok başarılılardır…..
Hatta hiç unutmam o anda JOY FM de toprağı bol olsun ELVİS PRESLEY in COME HOME ME TIME parçası çalıyordu….!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN..
http://www.youtube.com/watch?v=QkMVscR5YOo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder