26 Ocak 2014 Pazar

SİNYAL İSTİHBARATI….


Sevgili arkadaşlarım,hepinize hayırlı bir Pazar günü geçirmenizi dilerim,şunu belirteyim ülkedeki ağırlıklı siyasi çekişme ve kavgalar en iyi köşe yazarlarının bile yazılarındaki kaliteyi düşürüyor,onun için hiç siyasi olaylardan bahsetmeden yaşadığım hikayelerden sizlere anlatarak gidicem.
Tabi türkiyede teknik takip ve tarassuta çocukluğumdan beri en çok maruz kalmış bir insan olduğumuz için artık yaşlansakta konularla ilgilenmesekte ,artık gerekli bilgileri alamasakta temeli iyi bildiğimiz için konuyu zaman içinde deneme yanılma ile öğreniyoruz.
Sinyal istihbaratı ile çalışmalar cep telefonu ve araç telefonları piyasaya çıkınca teknolojiden dolayı üstünde çalışılmaya başladı bizdeki TEKNİK personel MİT,EMNİYET ve TSK bu işlere çok meraklıdır,TÜRKİYENİN tesadüfi şanslarından.
Fakat bu yoğun bir şekilde ve denenme maksatlı APO nun TÜRKİYEYE getirilme süreci ile başlandı ve bu hadise belirli denekler üstünde uzun zaman çok yoğun bir şekilde denendi.
Hatta size bir gösterimini söyleyeyim bu konu SAĞIR ODA dizisinde farkına varılmadan çok ince bir şekilde MOBİL büyük araçlar içindeki donanımla nasıl hedef sinyal istihbaratı ile NOKTA halinde yanılmadan takip yapıldığı gibi aynı anda hertürlü dinleme ve gerekirse görüntülemelerin yapıldığı dizide anlatılıyordu.
RUS ordusunda önemli bir GENERAL arkadaşım vardı,çok kaliteli bir insandı özellikle giyim kuşam ve yaşam tarzına çok dikkat eder,tabi bu tarz insanlar her yerde kıskanılır çok dedikodusu yapılırdı,bir gün sohbetimizde bana ZEKİ kardeşim çok mütevazisin bizde RUS atasözü vardır çok mütevazi olma DÜŞERSİN derler diye söylerdi,çok HAKLIYMIŞ sayın GENERALİ uzun yıllardır göremesemde çok hak veriyorum her zaman.
Tabi bir hadisemizi anlatim,yukarda gördüğünüz TRANVAY  resminin büyük bir anısı var tamda çekildiği yerde 1990 lı yılların yine sonlarına doğru, ÜLKEMİZİN karışık olduğu dönemler İSRAİLİN tam hegomonya kurduğu 28 şubat günleri eline tüfeği alan aminaye tabir MİLLİYETÇİ KONTRA avına çıkmış ,bizide iftiraen aynı kefeye koyup tüm okları üstüme sallıyorlar,çok sıkıntımız var aksine benim tüm gayrimüslüm cemat mensubları  beni iyi tanır ama gelişimi ta bugünlere gelen MİT mensublarınında olduğu bazı adına seferberlik kapsamı koymuş gurupların RANT saldırısı SİYASET açıkçası hikaye ,yapılabilecek her türlü iğrençlikteki saldırıyı yapıyorlar,teknik takipe dayalı veri aktarımıda dahil..İlerde çıkar yazıyorum demedi demeyin.ABDESTİMİZDEN korkumuz yokki CAMİYE gidemeyelim dilmi sevgili arkadaşlarım.
Şimdi sayın GENERALLE tam karşılaştık arabası ile sellektör yaptı,yavaşladı TRANVAYIN VATMANI tam resimde gördüğünüz yerde yavaşlamayıp aksine sanki tranvayı şahlandırmış gibi son sürat gelip canım yepyeni MERCEDESE ortadan vurdu,ortalık karıştı vurduğu gibi kalmadı vatman birde HOLOWOOD filmlerindeki gibi arabayı 20 metre kadar sürükledi önüne katıp,yani VATMAN ağbimiz tarihi tüm becerisini TRANVAY ÜSTÜNDE GÖSTERDİ zannediyorum duydum hakkın rahmetine kavuşmuş,mekanı cennet olsun ,olmuşturda.Tabi olaya müdahale ettim sayın generali hemen olay yerinden uzaklaştırarak güvenli ortama aldıktan sonra bir arkadaş gelerek aracı güvenli ortama zorda olsa aldı.
Tabi ortalık ayakta ,MERKEZİ aradım görüştük,daha sonra emniyetele olumsuz ve bazı zıtlaşmalar olunca MERKEZE geri döndüm dükkan kapalı.
Hemen TEM şubeden komiser bir arkadaşımı aradım o geldi gerekli işlemleri polis arkadaşlara yaptırdı işte o anda birde yaralı arkadaşımız ortaya çıktı meğerse TRANVAY arabaya çarptığında bu arkadaşta arabanın altında kalmış görmemişiz hastaneye sevk etmişler acile dikişlerini atmışlar hemen tedarikini yaptık olayı kapattık,şahsen o arkadaş 15 gün sonra geldi babası ile birlikte elinde mahkeme dilekçesi bir ikinci tedarrik daha yaparak kesin elinden kağıt alıp kapattık olayı.
Ertesi günü MERKEZDEKİ arkadaşlarla otururken yav acil bir toplantıya çağırdı başkan telefonlarıda kapattık SİNYALİ kesmek için iyi dedim İSRAİL ile aralar iyi ,SİNYALİNİZİ kesin?
Sinyal çok önemli bir gün 5. FİLO hava savunma üst komutanlığındayım KOMUTANIM dedim 70 milyon uyuyor burdaki arkadaşlar gözleri SKOPTA bir SİNYALİ bekliyorki düşmanmı,KEDİMİ vatandaş nerden bilsin namusu ile anlının teri ile kıçına kadar ter içinde çalışan görevli ile sayın EYMÜRÜN dediği gibi HIRSIZI onu bilmek bizim işimiz.
Hepinize iyi pazarlar dilerim,umarım bu Pazar sizlere bir şeyler verebilmişimdir.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder