19 Ocak 2014 Pazar

PİZZA CONNECTİON…


Sevgili arkadaşlarım başlığı bozmadan yazdım,çünkü OPERASYONUN gerçek adı buydu.
Sayın MİT eski müsteşar yardımcısı MEHMET EYMÜR beyin 1980 li yılların başında kurulan KAÇAKÇILIK İSTİHBARAT DAİRE başkanı olarak görevde olduğu yıllarda emniyet genel müdürlüğü yine KAÇAKÇILIK İSTİHBARAT DAİRESİ başkanı sayın ATİLLA AYTEK beyin uzunca üstünde çalıştıkları,TÜRKİYEDEN,İTALYA ve ordanda AVRUPA,ABD ulaşan bir büyük şebeke faaliyetinin takip ve araştırması üstünde yoğun bir çalışma idi pek herkes bilmez aslında 12 eylül darbesinden sonra birde ayrı bir gurup SOL ve SAĞ terör örgütleri üstündende bir paralel çalışma yapmışlardı uzun zaman.
Buraya nerden geldim şimdi bu operasyonların daha hiçbir sırrı ve kozmik bilgisi aradan 30 yıl geçmesine karşın sızmadı.
İstihbarat hadiseleri ve operasyonları hep tarihten gelir,siz hiç farkına varmazsınız  öyle bir sıcak ortam ülkede gündem olur tüm gördüğünüz hadiseler aslında gerçek olayların örtüsüdür.
Diyceksinizki  siz niye anlatıyorsunuz ..!POLİS arkadaşlar CONTAYI yakmış diyorlar,bende MOTOR yaktım diyorum.
Şimdi ÖRNEK istiyceksiniz verim akıllı düşünün MİT müsteşarlığı BAKANLAR,BAKAN ÇOCUKLARI ve İRANLI arkadaşlar için sayın BAŞBAKANA 8 ay evvel rapor veriyor bunlar yolsuzluk yapıyorlar diye,bu 8 ay içinde varsayalımki yolsuzluk var devletin içişleri bakanı ve diğerleri ellerinde devletin kuvvetli bir gücü varken tüm olayı örtbas edemezlermiydi,tüm kayıt,kuyut imha edemezlermiydi,eder değil tarihten silerlerdi,nasıl oldu yapmadılar diyceksinizki sayın BAŞBAKAN söylemedi temiz başbakan kimseye kendi bakanıda olsa yol vermiyor,oda olmaz çünkü başbakan mecbur onlarla görüşüp bir şekilde olayı o zamandan kapatmaya sebebi siyasi faturası ona çıkar zaten çıktıda.
Diyceksiniz SAVCILARIN böyle bir şeye kalkıcaklarını tahmin etmiyorlardı,oda değil sağar sultan dahi GESİ olaylarından beri o taraftan bir hareket olucağını biliyorlardı,o zaman diyceksinizki bile bile nasıl oldu bu iş.BATTANİYE……?
Konuyu başka yere getiriyorum bugün sabah İTALYA temiz eller savcısı dı pietro efsane isim TÜRKİYEDE hükümet hakkında çok ağır ithamlarda bulunmuş ve şunları söylemiş bizde ayakkabı kutularında ne paralar yakaladık,ülkemde bana CİA ajanı dediler ağır şuçlamalara maruz kaldım ama HIRSIZLARIN peşini bırakmadım,sakın kanmayın diye devam eden AĞIR İTHAMLAR ve özellikle SAVCILARA destek veren açıklamalar ve yılmamaları konusunda İTALYADAN destek açıklamaları.

Diyceksinizki namuslu adam kendisi bu işi yapmış TÜRKİYEYİDE İTALYA gibi aynı coğrafyada zannediyor,DEMOKRASİ ve HUKUK adına açıklama yapıyor..
Arkadaşlar bu savaş DIŞARININ istikamet göstermesi ile içerde yürütülen bir savaş  AVRUPALI bizim içerde ne eksiğimiz ne gediğimiz suyun en dibinde olduğunu bilir zaten ilk onun hazırlığını yapar bilgi,birikim ve gerekli tüm istihbarat faaliyetinden akan entelektüel birikimi savaş alanına sokar bunuda kimlerin üstünden nasıl içerde SANTRANÇ oynuycağını iyi bilir.
Devlet sırrı olduğu için kusuruma kalmayın kısıtlı yazabiliyorum fakat VATİKAN ve onun ruhani gücü çok önemlidir sayın PAPA hazretleri malumunuz ORTODOKS RUSYA DEVLET BAŞKANI  VİLADİMİR PUTİN özel ROMAYA davet ederek dünya barışı için çok önemli isteklerde bulundu ve RUSYANIN bu konuda özel bir yerinin olduğunu söyledi.
Arkadaşlar ERGENEKON operasyonu 2007 yılında astsubay sayın OKTAY YILDIRIMIN yakalattığı bombalarla başladı arkasından 2008 mart ayına kadar küçük kafile tutuklamalar oldu.
2008 mart ayında İTALYADAN GLADİO operasyonu savcısı FELLICE CASSON ülkemize seminerler vermek için geldi,çok hasta olduğum halde BİLGİ ünüversitesinde seminerini dinlemeye gittim,çok iyi oldu gittiğim neler olduğunu anılarımda yazıcam yalnız CASSON tarihi bir soruya,tarihi bir cevap verdi AVRUPALILARIN bu yönüne hayran kalmamam elimde değil,oda şu bayan bir gazeteci CASSONA efendim çalışmalarınız esnasında 6500 kişiyi ve çok önemli insanları tutuklamışsınız GLADİO yapılanmasında TÜRKLERE rast geldinizmi.
Evet dedi onuda şöyle anlattı sayın CASSON ben GLADİO örgütünü çözerken İTALYAN ASKERİ İSTİHBARATI(SISMI) teşkilatının KOZMİK arşivlerine girdim orda 1955 yılında dört,beş TÜRK isme rast geldim hatta bunlar burda ortak tatbikatlara katılmışlar GLADİO örgütlenmesinin,açıklayabilirmisiniz diye sordu gazeteci sayın CASSON sadece güldü,konuyu değiştirdi.
Arkadaşlar olayları dikkatli ve derin takip edebilmeniz için DÜNYAYI,VATİKAN ve İSVİÇRE gibi ülkelerin alt yapılarını iyi bilmeniz gerekli,şimdi siz bana sinirlenip kızıcaksınız okuduk hiçbir şey anlamadık acaba ZEKİ bey ne anlatmak istedi.
Canım arkadaşlarım bazen herşeyi tam anlamayıp,kulağınızda bilgi birikmesi ilerde size daha büyük fayda sağlar büyük PAZIL parçaları otururken yerine hadiseleri çabuk kavramanıza yardımcı olur.
Bana gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim.
SAYGILARIMLA…..

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder