27 Ocak 2014 Pazartesi

OPERASYON KOD TÜRKİYE……

OPERASYON KOD TÜRKİYE……

Sevgili takipçilerim gelişmeleri tabiki çok üzülerek izliyorum,sebebide sıkıntı yaşıyoruz ülkemizde aslında yoruma dayalı yazı yazıp karşınıza çıkmak istemiyorum ama canım sıkıldı yazıcam.
Arkadaşlarım türkiyede yaşı 80 lerin üstünde 90 larda olan az kalmış insan vardır bunu niye anlatıyorum şundan bunlar ölürken ABD vatandaşı olarak ya öldüler küçük bir kısmıda hayatta.
Hepsinin cebinde ABD pasaportları 50 li yaşlarında en genç ceblerine girdi çoluk çocuğuda genelde ABD ve müttefiki ülkelerde okuttular orda bir ayakları olucak şekilde yaşam tarzı kurdular.
Sebebi ne bunlar NATONUN 1949 TÜRKİYEYE girmesi ile ülkemiz içinde NATO ve ona yakın kurumlarla koordineli çalışacak birimlerde şeçilmiş şeçkin kişiler.
Bunlar emniyet müdüründen tutun,istihbaratçı,asker,işadamı,mühendis vs iş kollarında olup STK(SEFERBERLİK TETKİK KURULU) tarafından bazı durumlarda nizami bazı yerden sonra gayrinizami organize edilmiş bir  AİLE yapısı.
Tabi bu yapı zaman içindede ABD burdaki gücü ile ekonomik olarakta çok güçlenmiş ve bir dev organizasyon içimizde olmuş.Tamamen yerli TÜRKİYENİN her yerinde ve dışarda yerleşik bir konumda.
Merhum bu guruptan birisi  gençken bana şahsıma yıl 1979  bunların heryere nüfuz ettiklerini ve söküp atmanın imkanı kalmadığını söylemişti ve sonunda kendide dahil kim bu yapıya karşı koymaya çalıştı ise o tarihlerden bugüne TÜRKİYEDE imha oldu.
Bugüne gelirsek kısa bir zamana kadar hedef sayın BAŞBAKAN desekte artık şunu telaffuz etmeye başlasak iyi olucak HEFEF TÜRKİYE ve tüm yapılan operasyonlar TÜRKİYEYİ 2023 senesinden evvel parçalamak ve KAOS içinde parçalanmış bir SURİYE,IRAK ve TÜRKİYE ile birlikte İRAN devletinide parçalayarak son hamleyi yapmak.
Tabi bu zaman alan süreçte çeşitli kamuoyunu oyalayacak günlük hergün önünüze o kadar çok hadise gelikicekki bu parçalanma günü geldiğinde nasıl olduğunu anlamıycaksınız çünkü YUGOSLAVYADAN tutun komşu ülkelerimizde olan hadiseler hepsi halklarının farkına varmadan başlarına gelmiş hadiseler.
Açık söylüyorum ister istemez çeşitli nedenlerle çünkü ben hadiseye AT gözlüğü ile ideolojik bir saflaşmadan değil genel anlamda baktığımda işlerliği geçerli olan tüm kurumlarımız hep bir mecburiyetten şu anda büyük yıpranma içinde kesinlikle kimseleri savunmak için söylemiyorum belkide onların bu aymazlığı ve vurdum duymazlığı ve duyarsızlığı yüzünden ülkemizin sistemli bir yok oluş sürecine girdiğini görüyorum,biliyorum ben bu işi yaşayarak İHANETİN tüm detaylarını öğrenerek geldim desem ne farkedecek beni dinleyen olucakmı KATİYETLE çünkü güç onlarda.
1980 ihtilalini tabiki kınıyoruz ama ihtilalin çok uyumlu başarılı olmasındaki sebeb neydi TSK moral ,motivasyon ve kilit personeldeki özgüven nerden geliyordu bu HALKTAN?
Niye zafer kazanmış 1974 bir TÜRK ORDUSU KIBRISTA birde bundan sonra sokakta çocuğu siyasetçiler yüzünden ölen ana,babaların feryadı.
Güçlü motivasyonlu KURUMLAR bu yüzden önemli şu andaki sıkıntı öyle bir konum yaratıldıki emniyete gitsen paralel,MİT gidsen başka bir yapı TSK darbeci,ergenekoncu ADLİYEYE gitme paralel,siyasiler rüşvetçi,muhalefet batı işbirlikçisi iş göremez işte bir ülkede toplumda böyle bir algı yaratıp PERŞEMBE günleri KURTLAR VADİSİNDE polat alemdar sizi kurtarır,Çarşamba gecesi Kızılelma MİT ajanı MURAT bizi kurtarır hayali ile 80 milyon insan televizyon karşısında,arkadaşlar gerçek kahramanlar HİRAM ABASLAR,GAFFAR OKKANLAR,HULUSİ SAYINLAR,ÖZDEMİR SABANCILAR,ÜZEYİR GARİHLER APTİ İPEKÇİLER,NECİP HABLEMİTOĞULLARI kurtaramadı daha binlerce kahraman dağda bayırda, yıllardır televizyon kahramanları ile sizleri kurtarıyorlar,uyanık olun ST(SAHRA TALİMATNAMELERİ)ABD menşelidir FM(FİELD MANUEL) diye geçer bu talimatnamelerde tv lerde seyrediceğiniz yıldızlardan,dizlerdeki kahraman karekterlerine kadar PİSİKOLOJİK harp operasyonlarıdır bunlar NATO nun türkiyeye girmesi ile kurgulanmış sistemler.
Son günlerde sayın BAŞBAKANIN şantaj yapıyorlar tehdit ediyorlar söylemi anlayın bir ülkenin BAŞBAKANI bunu söylüyorsa durum vahimdir vede istanbulda TÜRKİYEDEKİ en aksiyonel milliyetçi kitlesi olan bir partiye saldırı oluyorsa burda can kayıpları oluyorsa anlayınki açık söylüyorum MİLLİ olmayan TAŞORON KONTGERİLLA sokakta ve tüm yapılanması ile maddi,manevi,siyasi,ekonomik hazırlıklı TÜRKİYEYİ taşımak istediği parçalanma senaryosuna herşekilde götürüyor.
Size bir örnek verim bir konuda daha iyi algılayın şahit oldum yıllar evvel bir yerde arkadaşın biri sivil görev istiyor bir İSTİHBARAT yetkilisinden bende konuşmayı dinleyip izliyorum,İSTİHBARATÇI dediki beyefendi siz BİNALARDAKİ YANGIN ALARMISINIZ sizi ancak böyle bir durumda sahaya sokabiliriz,şu anda sizden DEVLETİMİZ istifade edemez ihtiyaç yok.
Artık ALARM dönemindeki SİSTEMDE yok herkes onu bilsin çünkü 28 şubatın ilk hedefi kandırmaca İSLAMİ yaşam tarzı idi asıl mesele MİLLİ direnişi kırmaktı bu işin uzmanlarını ÖRTÜLÜ tasviye etmekti evet başarılı oldular ve operasyonuda gerçekleştirdiler.
Sayın MEHMET EYMÜR beyin veciz iki sözü CİA çalışsaydım MİT müsteşar olurdum,birde TÜRKİYEYİ 50 YIL TÜRKLER yönetmedi.
Yazımı bitirirken banada VATAN HAİNİ çeşitli ülkelerin casusu diyebilirler belki bu konuda ellerinde yeteri kadar argüman bile olabilir yaratmak istedikten sonra yaratırsın,bunlarda öyle güç vardırki ZÜMRÜTÜ ANKA kuşunu MUHABBET kuşuna döndürebilirler,bugünlerde RUSYA FEDERASYONUNA basın yolu ile çok saldırı olmaya ve RUSYA ie ilgili çok tezler ve politik analizler olumsuz yapılmaya başlandı özellikle bu SURİYEDEKİ ve DOĞU AKDENİZ,KAFKASYADAKİ durumlardan vazife çıkartılarak,benden TÜRK HALKINA tavsiye komşularınıza sahip çıkın,şu ATASÖZÜ ile yazımı bitiriyorum,KOMŞU KOMŞUNUN KÜLÜNE MUHTAÇTIR bu TÜRK ATASÖZDÜR siz gelin ATALARINIZIN sözlerini iyi dinleyin bir gün lazım olabilir.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder