16 Ocak 2014 Perşembe

MERHUM GARİH……


Sevgili takipçi kardeşlerim,bazen lüzum gerektiriyor ÖZET yazılarımı hızlandırıyorum,ilk kısa özet yazdığım için kusuruma bakmayın,bundan dolayı af diliyorum.
Fakat malumu bir strateji içinde çalışıyorum,işallah telafisini yine sizlerden özür dileyerek yerine getiricem.
Merhum ÜZEYİR GARİH beyi ilk izlememe bizim semptimizde basit bir evi alarak üstünde muhteşem ötesi o yıllarda bir malikane denebilecek villa yaptırması ile tanımıştım,dikkatli çocuktum hep izler incelerdim yakına gelmeden uzaktan,merhum bu villayı yaptırdıktan sonra yazları çocukları ve eşi hanfendi ile kalır pek villa dışına çıkmadan malikanenin içinde dinlenirler balkonda misafirlerini dostlarını ağırlar işte iyi bir işadamının yaşadığı kaliteli bir hayatı yaşarlardı,kışında kışlık evlerinde bulunurlar bu villada bakıcılar ve hizmetliler bulunurdu.
1978 yılının haziran veya mayıs ayı idi çok güzel bir havada büyük bir davet verdi merhum tüm iş,sanat,bürokrasi,siyaset bu davete katıldı hatta ilk merhum ALPARSLAN TÜRKEŞ beyide o davete geldiğinde görmüştüm.
Şimdi arkadaşlar bu mevzu çok uzun ta merhumun katledilişi ve sonrası yine kovalamacalı ve heyecanlı şekilde bir çok olayla devam ediyor,ben niye size başlangıç geçtim bir popüler gazetecimiz Boşnak kökenli E.D beyefendi geçenlerde tv de bir programda merhumun katili olarak içerde mahkum olarak yatan fakat vicdan denilen hadise başka bir şey,neyse adaletin işine karışmayalım en büyük adalet ALLAHIN adaleti,onun verdiği ifadelerle cinayeti MERAL isimli bir kadın tarafından azmettirildiği söyleyerek bu meralin burda ŞİŞLİDE Türkçe kursu gören aslında bir yabancı uyruklu kişi olduğunu ve bu işten sonra TÜRKİYEYİ terk ederek gittiğini söylüyor.
Bunun üstüne size bunu yazmaya karar verdim sanırım bu saygın gazeteci arkadaşımız bilmeyerek yanıltıcı haberler alarak yine bilmeden toplumu ve belki yeniden tecelli edecek adaletin önüne geçmiş oluyor,ne malum yabancı olduğu MERAL isimli güzel kadının belki kayseri kökenli mahkum ER YENER YERMEZ beyin ifadesindeki gibi alımlı güzel bir kadın ve belkide oda KAYSERİLİ kökenli birisi TÜRK yani olamazmı,biliyorsunuz bizim KAYSERİMİZİN erciyes havasının verdiği o serin etki kızlarımızı güzelleştiriyor,ANAMIN MEMLEKETİ diye demiyorum
Sonra MERAL ismini tutmadım biz ona GONCA BAHAR diyelim daha hoşuma gidiyor bu isim,bayanlara daha çok yakışıyor…
Arkadaşlarım 25 AĞUSTOS 2001 tarihinde işlenen bu vahim ve üzücü cinayetin ben öyle KURTLAR VADİSİNDEKİ gibi hicvedilen ORTADOĞU POLİTİKASINDAKİ yanlış bazı tutumlardan dolayı merhumun katledildiğini zannetmiyorum,yada dinsel bazı bağlanan hadiselere,hatta bugün MERALİN yabancı bir bayan olup çekip gittiğine dair bazı böyle saptırmalı haberleride yine bizim DERİN örgütlerimizin özellikle saptırdığının bu şekilde dezanformasyon yaptıkların kanatında değilim ,öyle olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşlar katiller,kadar azmettirenlerdede CİNAYET hadisesi alışkanlık yapan bir olaydır,
ALLAH kötünün ve ZULM edenin yanına koymaz ve koymuycaktır.
Merhum ÜZEYİR GARİH beyin çok değerli ortağı ve YOLDAŞI sayın İSAK ALATON beyefendinin cenaze merasimi esnasında söylediği o büyük sözü hiç hayatım boyunca unutmuycam,neydi o..?
BAZI KİMSELER VARDIR YAŞARKEN ÖLMÜŞLERDİR,BENİM ORTAĞIM VE YOLDAŞIM ÖLDÜKTEN SONRADA YAŞAYANLARDAN OLUCAK……!
Sevgili takipçilerim,hepinizi sevgi ve saygı ile selamların,başarılar……..
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder