1 Ocak 2014 Çarşamba

DEVLET HEP 16 YAŞINDA…..!



DEVLET HEP 16 YAŞINDA…..!
Sevgili takipçilerim hepinize mutlu,bereketli,sağlıklı bir 2014 diliyorum,yılın bu ilk gününde size biraz renkli gelecekte kitap formatında,yaşanmış reel hikaye olarak okuduğunuzda doğru olduğunu göreceğiniz çoğu rahmetlik olmuş arkadaşlarımla aramızdaki şu sloganla ilgili yazıma günümüzle bağdaştıracağınız örneklerle,giriyorum.
Devlet hep 16 yaşında,parala ve slogan ilerde görüceksiniz dinleme TAPE lerindende önünüze gelicek,nedir bu pralonanın örnekleri.
ALLAH gani gani rahmet eylesin insanlar bir birinin değerini sonra anlıyorlar yaşarken o sıcaklıkla anlayamıyor insanlar birbirlerinin değerini.
Nerden gelicem devletin şu anda elindeki raporlarda 2000 üst düzey  emniyet yetkilisi ve diğer meslek guruplarındanda oluşan bir örgüt yapılanmasının ellerinde dosya halinde çalışması varmış.
1980 ihtilalinde köklü bir aileden gelen bir ağbim vardı CAĞLOLUNDA TURİZİM şubesinde görevli polis memuru zevk için polis olmuş uzun hikayesi var paraya pulada ihtiyacı yoktu başından çok şey geçti,allah rahmet eylesin haklıymış hep davasında POLDER üyesiydi ihtilalden evvel.
Anlatıyor ZEKİ kardeşim diyor,bizim şube küçük personel sayısı az sağcı polislerle,solcu polisler masalarımızı bile ayırmıştık,biz fikriyat içinde mücadele ediyorduk diye anlatıyor
İhtilal olunca şubede içimizde bir çoğu askerlerin darbesi ile gelen soruşturmalarla tutuklandı,ondan sonra bizede olmuycak şubelere görev çıkartıldı hatta 2 ayda yeniden temel askerlik eğitimi aldık istanbula yakın birliklerde,günü birlik gidip geliyorduk,tabi arkadaş sohbeti konuşuyoruz benim bildiklerim var gülüyorum oda rahmetlik bana bildiğim için anlatıyor,ZEKİ kardeşim diyor sonra arkadaşlarla çok konuştuk anladıkki diyor içimizdekilerin bazıları MİT çalışıyor tabi askerin kontrolünde olduğu için MİT tüm bilgiler DARBE planlaması içinde organize edilmiş,yani TSK BAYRAK harekat planının eklerinde CAĞLOLUNDA emniyet turizm şubesine geldiğinde hangimizi alacağını,ne şuçu olduğunu a dan z ye biliyor çünkü içimizdeki MİT ajanları günlük rapor veriyor MİT giden TSK raporları orda tasnif edilip BAYRAK harekat planının eklerinde bulunuyor,arkasından çayımızı içerken gülerdik devlet hep 16 yaşında diye…..
Tabi konuyu arkadaşlar abartmıyorum öyle bir geniş yapılanmadırki KONTRGERİLLA paralel HARP karargahını tüm birimleri ile eksiksiz kurar.
Şimdiki yazıcağım olayı biraz şifreli yazıcam kimse açığa düşmesin,aslında bu konu bir şu anda sıkıntılı olan emniyet müdürümüzle açığa çıktı ama kimse hatırlamaz.
Bir yerde ifademi alıyorlar,alan arkadaş diyorki İ  ler  I çıkıyor ağbi İ….   tuşu bozulmuş bak işe tabi anladım demek istiyorki telefonun dinleniyor konuşma telefonda mesaj çekme I ları İ basıyorsun içimden diyorum dinlemeyenin kendi payına,tabi sonra hadiseler patlak verince savcılık makamının kararı ile dinlenildiği anlaşıldı.
12 eylülde tabi bu tip içerden olaylar MİT yakın tanıdıklarımdan oldu tutuklandılar askeri cezaevine girdiler şu anda devlet sırrı kapsamında olduğu için yazamıyorum size devlet sırrıda önemli değilde arkadaşı riske atarız,ama ilerde bir yolu geldiğinde anlatıcam sizlere.
Yeni yılınızı tekrar kutlar hayırlı 2014 diler,ama bir zaman makinesi olsa 1970 lere dönmek isterim.
Bu yazımı yazarken çok güldüm hiç bu kadar bir yazı yazarken gülmemiştim….
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder