8 Ocak 2014 Çarşamba

DERİN BÖCEK….


Sevgili arkadaşlarım ülkemizde derin bir iç çatışmayı bugünlerde haberler vasıtası ile izliyorsunuz sizi çok ilgilendiren bir tarafı olmasada yine toplum içinde yaşamanın getirdiği özellikler ile sizde olayları takip ediyorsunuz.
Peki sizce izlediğiniz tüm olaylar gerçekmi yoksa bu gördükleriniz sizlerin gözüne takılan bir gözbağı,suyun altındaki mücadeleler ve mücadelesi yapılan hesaplar çok başkamı,belkide çok güçlü gördüğünüz kurumlar ve guruplar çok güçlü değil hiç bilmediğiniz tahminin yapamadığınız güçler çok geri plandan çok değişik bir şekilde savaşıyor bu ortada gözüken sadece sizlerin farketmemesi için yapılan bir ilizyon ,inanın seyrettiğiniz tüm film öyle.
Bu anlattığımı çok az konuşan fakat çok güzel açılım yapan bazı akademisyen arkadaşlar sosyal medya yolu ile bugünlerde anlattılar fakat gürültü çıkartan çok, bu akil çıkışları örtüyorlar.
Peki şimdi bu komplo düzenine bir anda savaş açan değerli devleti yöneten büyüklerimiz daha evvel neden başkalarına yapılan bu tip komplo operasyonlarda sesi çıkmadığı gibi bu güçlere çok rahat emir verdirerek her türlü bilgi koordinasyonunu kuruyorlar ve çokta güzel bir koordinasyonla devleti yönetiyorlardı,ne olduda çok kısa bir zaman içinde böyle büyük bir sıkıntıya dönüştü hadise.
Böcek,kelimesi bazı dinleme tapelerinde geçiyor,burda geçmesinin sebebi derin devlet yöneticilerinden bazı kimselerin BİZ DEVLETİZ SEN BÖCEKSİN kelimesine kullanılan tepki.
Sevgili arkadaşlarım dürüstçe bir şeyi kabul etmek gerekli ise tüm kavgaların son noktası güç ve ekonomi paylaşımındaki anlaşmazlıktan çıkan sorunlardır,heleki aynı ve benzer yapılar ve akım ,düşünceler içinde olan guruplarda..
Bu anlaşmazlıklar bir şekilde savaşa dönüşür ve siyasi argümanlar kullanılarak taş devrinden beri hadiseler  böyle gelişir ,şu andada  durum böyle.
1980 li yılların başından beri tanıdığım bir dostum avukat manisa,akhisarlıdır  kendisi çokta derin bir insandı girdiği bunalım neticesinde 6 ay gibi zaman zarfında intahar ederek yaşamına son verdi,tabi zor bir hadise insan çok üzülüyor,geçenlerde bir televizyon izliyorum benim KUMPAS isimli yazımla ilgili bazı devletimizin tepe yöneticileri sıkıntı duymuşlar tabi bir bağ kuramadım,düşünürken araştırdım yollar beni çok entresan manisa,akhisara götürdü,derine bir daldınmı ordan 1969 kıbrısa BAYRAK radyosuna kadar insan gider.
Aslında arkadaşlar benim bir devlet büyüğümüze bir lafım vardır,efendim demişimdir ülkemizdeki tüm derinlerin kuyruğu bir birine bağlıdır…
İhanet ve ceza konusunda RUS devleti çok enteresan bir tutum sergiler onların felsefi ve anlayış konusunda çok değişik bir yapıları vardır.
Leon Troçkiyi SOVYET devriminin kurucularından RUS ordusunun kozmik yapısının organizasyon dehasın,ı türkiye üstünden kaçtığı meksikada bulup öldürmüşlerdir.
Soğuk savaş döneminde bir öldürme olayı olmasada RUS devletinin birkaç uzun mesafeli takip hadisesine şahit olmuştum bir tanesi hiç üşenmemişler FRANKFURTTAN kordiplomatik bir porche 924 model spor araçla iki kişilik ekip gelmişlerdi istanbula,bir RUS dostuma bu konuları genç yaşımda sorduğumda bana şunu söylemişti ZEKİ bizde bir atasözü vardır RUSLAR BAZI DURUMLARDA ÖNCE ÖLDÜRÜR SONRA DÜŞÜNÜR….
Buraya nerden geldim,son rusya içindeki terör saldırılarından sonra RUSYA devletinin 2001 de aldığı karar neticesinden TERÖR MÜCADELESİ içinde dünyanın heryerinde saldırı,atak operasyonel faaliyetlerle yani ANTİ TERÖR operasyonları ile  terörü yok etme kararı alıp bunuda şimdiye kadar bizzat uygulamarından dolayı,bu saldırıların arkasından bunları dünyada organize eden güçlere karşı bir hareketlenmesi olucaktır,başkan PUTİNİN YENİ YIL KONUŞMASINDA bu konuya diplomatik olarak değindiğini gördüm….
Netice itibari ile büyük devletlerin büyük olmasının sebebi,onları yöneten derin akılların,çiçekti,böcekti gibi işlerle uğraşmayıp YAŞLI TEYZE KAFASI KOPARIP etrafta caka satan basit organizasyonlarla olmayıp AKİL DEVLET STRATEJİK aklı ile düşnerek iş yapması ile olur,bizim en uzun stratejik düşünce zamanımız 72 saattir SEFERBERLİK KAPSAMINDA ondan sonrası paketi kurtaran kahraman…
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder