4 Ocak 2014 Cumartesi

ÇIKMAZ SOKAK…….

ÇIKMAZ SOKAK…….
Sevgili takipçilerim bazen biraz gerçek ve reel yazmak lazım.Şimdi bakıyorum,doçent,profosör ünvanlı arkadaşlar tabi yüksek ihtisas esnasında aldıkları AKADEMİK bilgiyi milliyetçi ve muhafazakar iç dünyaları ile birleştirip çok güzel yazılar yazıyorlarda,gerçek hayatta HATİCEnin başından geçenler NETİCEYİ etkilemiyor.Netice çok önemli, şöyle mesela MİLLİ TAKIMIN yurt dışında deplasmanda oynadığı takımla berabere kaldığında büyük ümitlerle bir üst klasmana yükselme umudumuz fazla iken karşı takımın gelip bize burda üç tane çekip gitmesi gibi,ne diyeyim.
Hayatımın büyük kısmı HARVARD,OXSFOR,WEST POİNT,RUSYA YÜKSEK  ASKERİ AKADEMİLERİ mezunları ve bunların kurmay üst zekaları ve dışişleri yetkilileri ile sohbetle geçti,kısa bir anektot anlatim beni okuyan AKADEMİK düzeyde arkadaşlar belki daha iyi anlar,bir gün önemli bir YABANCI istihbarat servisinden arkadaşımla oturup kahve içiyoruz beraber çok yorulduk ama uzun zaman sonra işimiz bittiği için bir rehavet üstümüzde var,sohbet ederken sordu ne yapmak istiyorsun şu anda diye vallahi beş yıldızlı bir otele yerleşip havuzun başında viskimi açıp güzel bir hanfendi ile sohbet etmek istiyorum dedim,sen ne yapmak istiyorsun dedim,bana dediki sizin hükümetten kazı izni çıkartıp ARKEOLOJİK çalışma yapmak istiyorum dedi,iyi devam et……….!
Arkadaşlar o büyük devletin,stratejileri ile hareket ediyor onun yaptığı doğru,benim yaptığımda bana doğru,burdan şimdi bu yazıyı okuyan bir ton adam beni eleştirir ama bu öyle ünüversitede sıralarda kızlarla muhabbet edip okumaya benzemez sahada gelde başına ne işler alıyorsun,görürsün.
Sistemde senin hangi interlandda sahip olduğunun bir önemi yok,o sistemin en tepe noktasından itibaren sistemdeki kaptanlar kim dümendeki kaptan ve yardımcı kaptanlar kimse açık denizde binlerce mil düz gittikten sonra,kaptanın geminin dümenini hafif bir kırması ile gemi açık denizde ROTASI değişerek bambaşka bir noktaya gidiyor,felsefesi bu.
Gerçek hayatta 1988 yılında yeni biten IRAK,İRAN savaşının döneminde IRAK cennet gibi imar edilmiş Saddam tarafından bir ülke idi parası,pulu herşeyi ile 10 yıldır savaşan bir ülke hali yoktu,o zaman gençtik saçlarımız simsiyah kemik gibi çocuklardık,hiç hayalimiz olmadı çünkü hayal kurmak için ne vaktimiz nede yaşadığımız ortamdan dolayı ihtiyacımız vardı hepimiz ilerde bu işlerin sonunda bir yerlere geliceğimizi biliyorduk,orda biraz hatalı düşüncelerimiz toplu halde olmuş kabul etmek lazım ama kabahat bizde değil SİSTEMDE.
Arkadaşlarım,canım kardeşlerim hiç din,dil,ırk gözetmeden sizlere bunu yazıyorum ve çok kafanızı ütülemiycem son 40 yıldaki ülkemizdeki çatışmaları içerde inceleyin dışardaki bunu yansımalarını ve TÜRKİYENİN kar ve zarar hanesine bakın bir hesaplama yapın sonra bana ister küfür edin ,isterseniz adam doğru söylüyor olabilir diyin ondada ben söyliyeyim  aklınıza yatsada söylediklerim hemen inanmayın kafanızın bir yerinde şüpheniz olsun içinizden deyin ne malum belkide başka ülkenin ajanı bize PİSİKOLOJİK HARP tekniği ile
Etki etmek istiyor.
Bakın üç yıl evvelden bazı gazeteci arkadaşlara yazmışım mhafazakar kesim içinde çatışma çıkartıp ikiye bölüp büyük kavga çıkarmaya hazırlanıyorlar çok uyanık olun bunu tüm muhafazakar kesime anlatın düşmesinler birbirlerine ülke zaten son 40 yılın çatışmasının manen,pisikolojik ve maddi olarak ağır hasarı altında toplum çok güverek üçüncü defa yapıcağı iktidardan sonra,muhafazakar kesimin içinde çıkıcak bir çatışmadan büyük hayal kırıklığına uğrar bu çatışma toplumda bölünmeyi dahada körükler vs,vs yazarak konunun ilgili kişilerine bildirmişim ama sonuç şu anda ortada.
Demekki sen istediğin kadar OSMANLI İNTERLAND tından bahsetsende TÜKİYEDE büyük aile resimleri çizsende bir TERÖR örgütünü tasviye eden yapıyı 2 yıl gibi kısa zaman içinde bu sefer onları bir ORGANİZE ÇETE faliyeti götürüyorlar diye tasviye ediyorsan ve bundan ülkede büyük bir çekişme ve sözlü kavga çıkıyorsa SİSTEMİ sen kontrol edemiyorsun ÇIKMAZ sokaktasın demektir……
Size dahada anlatırım,nasılsa ALLAHIN İZNİ olursa karşınıza çıkarız bu konuları dahada deşerek sizlere anlatırız,hayatta hiç sevmediğim şey,UKALA insanı kendini beğenmişi sevmem,NANKÖRÜ hiç sevmem……?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder