11 Aralık 2013 Çarşamba

TEKNİK HATA…

TEKNİK HATA…
Sevgili takipçilerim şu anda entresan bir teknik ne olduğunu bilmediğimiz bir karatma yaşıyoruz bilgisayar başında bir anım aklıma geldi arkadaşlardan biri ağbi anı öyle çokki tuvalete gidince bile bir anın geliyor herhalde dediler gülüyorum.
1993 yılı RUSYA FEDRASYONUN SAVUNMA BAKANI TOĞRAĞI BOL OLSUN merhum PAVEL GRAÇOV SOVYET eski hava kuvvetleri komutanı birkaç günlük resmi ziyaret için istanbula geldi uçak alana indi o zamanlar sadece hatlı telefon kullanıyoruz hem ev telefonu,hem ofis telefonu arıza kaydına geçti,uğraş dur yapıcaz tamir olunuyor ne tamir oluyor ne dönen var,zannederim üç üncü günü merhum GRAÇOVUN uçağı kalkış yaptı telefonlarda açıldı,ANKARADA önemli bir büyüğümüzü aradım dedi yav istanbulda bizim çocuklar yapmaz ama,olurmu olur ne düşündülerki acaba DEDİ…?

Tabi arkadaşlar bu hadisenin macerasını arka planda yaşıyan arkadaşımın anılarını sonra kitabımın içinde yer vericem,size böyle bir daha değişik hadiseyi aksektirim,onada gülün.
Yıl yine 1991 hafta sonu yazlık olarak kullandığımız bir mekandayız cumartesi,pazarı geçirdik,pazartesi sabahı geldim
Sabah komşular eve geldim, dediler ZEKİ bey aklımızı kaçırıyorduk telefonununz Cuma akşam çalmaya başladı Pazar akşam saatine kadar tabi zilli telefonlar,öyle bir sinir yaptıki nerdeyse kapınızı kırıp içeri giricektik dün akşam sustu.Özür dilerim bilmiyorum ne olabilirki…?
Ofise gittim,ofisin kat görevlileri ZEKİ ağbi burda ben yoktum ama hafta sonu iki nöbetçi akıllarını kaçırıyorlarmış telefonlar çalmağa başlamış hiç durmadan dün akşama kadar,ilginç……?
Telefon idaresi BOĞAZ KESEN idaresinde bir üst yetkili arkadaşım var dedim İLHAN böyle bir durum olmuş ne iştir,güldü dedi ağbi bazen iki telefonun ucunu bir çengele atıyorlar onuda otamatik tek makinaya bağlıyorlar o tek makine dinlemeyi otamatik yapıyor,tabi bazen başındaki başlarında olmadığında çok nadir arıza yapıyor hat alması için seni çaldırıp dinlemeye geçmesi lazım işte o esnada bir makine takılma yaptımı çaldırır devamlı başındada müdahale eden yoksa çalar durur,anladım İLHANCIM sağol dedim.
Ankarayı aradım ağbi bunlar bizi dinliyor dedim,ertesi günü 06 RENAUL geldi üç arkadaş selam verdi araba size emanet dediler ve adrese gittiler,sonrada geri döndüler,tabi bir müddet sonra ilhan beyle karşılaştım ama çok soğuk ağbi senle görüşmeyelim sakıncalı arkadaşsın iş açtın burda başıma,iş öyle gitti.
Şimdi böyle bir teknik sıkıntı yaşıyorum benzer aklıma geldi gülüyorum arkadaşta söyleyince ne olsa aklına bir anın geliyor diye……?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder