14 Aralık 2013 Cumartesi

PATRİOTLAR………

Sevgili takipçilerim,dün SON TV internet haber sitesinde sayın eski MİT müsteşar yardımcısı MEHMET EYMÜR beyin 2005 ten sonraki kendi bizzat yaşadıklarını 2013 yılına kadar okuyunca çok üzüldüm,tabi hatırladıkça bazen tebessüm etsemde,sonuçta içim hep acı ile kasılıyor.
1987 yılı ANKARADA MAMAK MUHABERE OKULU revirinde güzel bir sabah kahvaltılığımı hazırlamış çayım önümde üç dört arkadaş hasta revirinde çay ile neşeli bir kahvaltı yapıyorum Diyarbakırlı remzi kaplan isminde bir erat arkadaş hüriyet gazetesi elinde bana verdi baş sayfaya bir baktımki SAYIN MEHMET EYMÜR,MERHUM HİRAM ABAS ve sayın ATİLLA AYTEK beyler yeni çıkan pasaportların taklit edilebileceğini bunun denemesinin emniyet genel müdürlüğünde yapıldığını yine merhum DEMİR KOD adlı TİMUR HANOĞLU saha ajanıdır,tabi deşifre ediyor bir şekilde DEMİR kod adlı kişiyi ,daldım hemen askere teslim olduğum gün ANKARADA MİT safehause evlerinden birinde  şahit olduğum konu aklıma geldi dedim patladı bu işler bunun sonu gelir,aralık ayının başında terhis oldum 1.MİT RAPORU patlak verdi.
Yine belirtim ben sayın MEHMET EYMÜR beyefendiyi hayatımda hiç görmedim bendende büyük rahmetli babamın zamanının insanı vazife açısındanda YÖNETİCİ konumundadır ama çok ilginç tüm yaşantımız paralel yürüyen benzerlik gösteren durum vardır,hatta arkadan vuran düşmanlarımızda hep aynı metodları bize uygularlar.
DEMİR kod adlı TİMUR HANOĞLU ölene kadar,teşkilatla ilişkisini devam etti son yıllarında karşılaşıp sohbet etme imkanımız oluyordu,hastaydı bacakları sakattı koltuk değnekleri ile yürüyordu işte birkaç yabancı uyruklu hanım bulup bakımını yaptırıyorlardı.
Çocukken bizim eve huzursuzluk 1975 ABD ambargosu ile girdi,hiçbir ülkenin düşmanı değiliz ama her faliyette olduğu gibi istihbarat faliyetindede MİLLİ olmak,ülkene yakışıcak şerefli olmak gerekli.
ABD lilerle her zaman görüşür,oturur sohbet eder yer içer kalkarsın ama gidip ülkenin en zor dönemlerinde başka bir ülkeye casusluk faliyeti yapmazsın.İşte bunları yapanları bir tek MİT kitaplara çok konu olmuş İKİ ABD  casusun yakalanma meselesinde önemli rollerde bulunmuş sayın MEHMET EYMÜR ve MERHUM HİRAM ABAS ! 1977 ve 1983 senesinden sonra ülkemizde belirli bir ABD başta olmak üzere batılı gücün hedefi haline girdiler o tarihlerden sonra yapılmayan saldırı,sabotaj,tehdit,siyasi baskı kalmadı.Zaten şehitlerin durumundan,sonraki yıllarda MİT kimlerin nerde ne görevler aldığından belli çokta yazıldı çizildi.
Aslında şu açık konuşmak lazım DÜŞMAN ABD karargahımı yoksa bu ABD kargahı ile çok yakın siyasi ve ekonomik ilişkileri elinde tutan baronların ve bunların güvenlik güçleri içindeki uzantılarının çekişmesinin,çekememesinin işlerine taş koyulduğundan dolayı ABD gücünü kullanıp burda MİLLİCİLERE SİYASİ güç kullandırmasımı,siyasi gücün yetmediği yıllarda komplo ve suikast sabotaj,kara prokobanda yaptırmakmı,arkadaşlar bunları ince yazanlar yazdı ben sadeteti yazıyorum.
Şimdi gelelim 2005 sayın EYMÜR telefon numarasından O532 yazarak anlatmaya başlamış birincisi TÜRKİYEDE ORGANİZE şuçlar ve TERÖRLE mücadele konusunda bu işleri daha birimleri kurulmadan başlatan insandır sayın MEHMET EYMÜR evladı yaşında savcılar bu insanı karşılarına bu şekilde getirirken TANIK sıfatı ile kendileri bizzat ERGENEKON OPERASYONLARINDA başarıya ulaşsın diye mücadele eden insanların evlerini yurtlarını bastırmak nezarette tutmak neyin alameti,niye muhattapların üstüne gidilmedi niye 2005 te burda iç güvenlik harekatında neler olduda bir tane hadise görülmedi.???????????
Şimdi arkadaşlar ben sahada olunca şu günlerin belirli bir gücün HÜKÜMETLE ve bir yerde DEVLETLE savaşı var ben açık söyliycem 2008 de bir olay gözlemledim emniyette TANIK ifadesi verirken bu belirli şuçlanan güç kendi içlerindede ikiye bölünmüş fikir ayrılığına uğramış ama onların öğretileri ve inançlarına ters düştüğü için bir birleri ile mücadele etmek içlerindeki mücadelenin dışa vurumu olmuyor,fakat bunların içlerinde bir gurup var kendilerinin hedefe gidebilmesi için her şartta BATI emperyalizim ve israilin desteğini alarak yürümek ve HİZMET ettikleri gurubun önünü açmak,işte orda karşı MİLLİCİ kendi içlerinde bir gurup var bunlara bu konuda karşı çıkıyor fakat kifayetsiz kalıyor özellikle üst rütbelerdeki mevki ve makamlarda olan burda MİT içinde ve TSK BATININ ve İSRAİLİN taşoronluğunu yapmış guruplarla yakın ilişki ve beraberlik kurmuşlar bunlarada çeşitli siyasi SOS larda bindirmişler.
Onun içindirki ERGENEKON operasyonu ve benzerleri kısıtlı bir güçle kalmış tabi bunun hükümetle bağlantılarını bilemiyoruz biz SİYASET yapmadığımız için ama daha anlatılacak,MADDİ,MANEVİ çok olay var,ama şu bir gerçekki bu kadar ŞEREFSİZLE yıllarca uğraş,kalk başına bunlar gelsin insan şaşırıyor,ama sonuçta iş hep 1970 li yıllardan geldiği gibi TAŞORONLAR ve BATININ gücünü arkasında her zaman tutan güçler burda hakimiyeti kuruyor hatta arkadaşlarıma söyliyeyim bunların çoğuda baronların GAYRİMÜSLÜM dür ona göre değerlendirin,şaşırmayın…
1990  BU RESİM BENİ O KADAR ÇOK DÜŞÜNDÜRDÜ VE O GÜNLERDE BENİ ZORA SOKTUKİ UNUTMUYORUM,……….!
SAYGILARIMLA…….

ZEKİ ARSLAN….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder