22 Aralık 2013 Pazar

KUMPAS………..

Sevgili takipçi kardeşlerim,sizlere bir tavsiyem ülkenizde BAŞBAKANLARIN ağzından çıkan rutinin dışındaki konulara çok dikkat etmeniz bu sizlere ülkede neler suyun altında olduğunun bazı işaretlerini verir….
Sayın BAŞBAKAN bu yaz dediki ben KAYSERİ dedinmi yoldaşım arkadaşım CUMHURBAŞKANIMIZ ABDULLAH GÜL kardeşimi bilirim dedi.Öyle kıllı göbeğini yatlarda kaşıyan KAYSERİLİYİ tanımam dedi ordan sayın BAŞBAKANIMIZ BODRUMA geçerek özellikle sahillerdeki kıyı yağmasının ne olduğu ile ilgilendi.
Sevgili kardeşlerim tabi memleketim kayseri ana tarafından bundan 25 yıl evvel MİT rahmetlik üst düzey bir ağbimiz çiğköfte yiyoruz ulan p……..nereli olduğunu biz bulamıyoruz vatandaş napsın diye takılırdı bende derdim ağbi siz beni LENİNGRAD lı kabul edin(SSCB adı şimdi ST.PETERSBURG)gülerdi oğlum derdi ALLAH akıl dağıtırken sen nerdeydin acaba,bilmiyor ne planlar içindeyim DUVARIN yıkılmasını bekliyorum……?
Yıl 1984 soğuk KAYSERİ günleri içeriğini geçiyorum benim istanbuldada Kayserili çok delikanlı bir çevrem vardı gençliğimde çokda severlerdi beni,gece KENT turizm otobüsü ile istanbula hareket ettim yıl 1984 aralık ayı,zifiri bir karanlık yolda dalgın düşünüyorum yanımda yaşça benden birkaç yaş büyük bir arkadaş,benle aynı koltukta yolculuk ediyor,necisin kardeş dedim ERCİYES ÜNÜVERSİTESİNDE okuyorum,babam HAVA GENERAL şu  anda ankaraya geçiyorum,tabi şu generalin oğlunu tanırmısın bunu tanırmısın tanıyor arkadaş olduk içimden dedim bu tesadüf değil biri bu tesadüfü hazırlamış.
Yıllar sonra bu sefer baba tarafından bir hemşerim KONYALI MİT arkadaş aynı masada çalışıyoruz o dönemde ağbi diyor abidik,gubudik ben 1983,84i85 li yıllarda KAYSERİDE ERCİYES ünüversitesini bitirdim orda okudum bak kardeşime bende o zaman oralardaydım.
Tabi bir gün görev icabı beş yıldızlı bir otelde kalıyoruz,arkadaş bir odada,ben yan odada görev icabı bazı yabancı ajanları takip ediyoruz aşağıya hesabı kapatıp kimlikleri alıcam resepsiyondan ehliyetleri vermiştik arkadaşınkinide aldım bir baktımki oda ehliyeti kayseriden almış benle aramızda bir ay var bak tesadüfe…….
Bizde kayseride bir laf vardır,tüccarlığını kayserinin anlatmak için,KAYSERİLİ anasını boyarmış,babası ile yeni gelin diye evlendirirmiş babasından aldığı BAŞLIK parasını cebe atarmış.
Kısadan hisse kayseri buna yeni bir literatür kazandırdı takip et YETİMİ …gerisini sizin geniş dünyanıza bırakıyorum noktalı yerleri siz doldurun.
Bu bizim birde KAYSERİNİN FRANSIZCA merakı vardır iyi bilirler FRANSIZCAYI benden tavsiye siz sayın BAŞBAKANIMIZI iyi dinleyin bu ÖLÇÜLÜ çon ince hesapılı hükümete karşı KUMPASLARIN Kayserili ayağında kimler var biliyordur sayın BAŞBAKANIMIZ kıllı mıllı dediğine göre bir KUMPAS yapan var.
Nezarette soruyorum arkadaşlara ,sevgili kardeşlerim sizi kullanmış olmasın bu MOSSAD adına siz bunu MİT mensubu diye hürmet göstermişiniz,yok ağbi dedi bir kere sadece ERZİNCANDAN beni KAYSERİYE bir evrak yolladı orda güzel bir bayanla buluştum ona evrakı verdim,ama o bayan İSRAİLLİ değildi TÜRK tü ağbi sağol canım kardeşim dedim,kadın nerden geldi oraya dedim ANKARADAN geldi ağbi dedi,afferin sana genelde İSRAİL ajanları özellkle casusluk yapıcakları ülkede İSRAİL hüviyeti kullanır ve Yahudi isimleri ile dolaşır biz İSRAİLLİYİZ diye bayrak açarlar,hele bizden olan yerli adamlarıda yoktur?????
Arkadan aklıma geldi yıl 1999 mart ayı bir KAYSERİLİ kişiler beni HİLTON oteline davet etmişti işkillenip gitmemiştim ertesi günü HÜRRİYET gazetesini açtığımda İSRAİLLİ bir Ukrayna kökenli kişinin ATATÜRK HAVA LİMANINDAN gelip otele yerleştikten sonra kurusıkı tabanca ile intihar ettiğini okumuştum,yanımdaki arkadaşlara sakın bana bir GÜVENLİK kamerası hilesi ile komplo düzenleyip UKRAYNALIYA bir şey yapıp iftirasını bana atıcak olmasınlar demiştim,dediklerimde intahar etti sonra,ama aradan altı yıl sonra 2005 yılında HİLTON otelinin 25 YILLIK güvenlik müdürü yeni emekli olmuş tüm ailesi ile öldürüldü,ailesinden üç kişi aradan 4 gün geçtikten sonra YEŞİLKÖYDE bir otaparkta münübüs içinde bulundu….
Sayın BAŞBAKANIMIZ çok haklı bu işi yapan kıllı vücutlu adamlarda acayip beyin var herhalde PASTIRMANIN nimetleri ile ANGLASOKSON,YAHUDİ gücü birleştiğinde dehşettengiz bir SİNERJİ doğuyor biliyorsunuz ünlü HOLOWOOD yapımcısı merhum ELİA KAZAN KAYSERİLİDİR demekki bu Kayserililerde muazzam bir SENARYOLU FİLM çevirme yeteneği var,miki filmide varmı acaba….?
Arkadaşlar daha anlatırımda çok bitmez,ölçüsü kaçar işin hayatta KOMPAS aleti gibi ölçülü hesaplı kitaplı olucan,ÇÖZERSİN o zaman tüm KUMPASLARI…….
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder