22 Aralık 2013 Pazar

KOZMİK KIRİZ…….

Sevgili takipçilerim,şu anda otamatiğe almış durumdayım kendimi çünkü ÜLKEMİZ üstünde yoğun bir İSTİHBARAT OPERASYONU saldırısı bulunmakta,sizler normal hayatınızı sürdürürken bir kısım insanda bu konuları önlemek için zannederim yoğun çalışıyorlar,bizde bir literatür vardır SIZINTILARI durdurmak için delikleri tıkamak lazım diye çünkü KOZMİK OPERASYONLARIN başarı ile bitmesi için sızıntıları çok yüksek seviyede engellemek mecburiyetindesindirki genel cerrah inceliği ile hedefi bulup ameliyatı başarılı bir şekilde bitirmek için uğraşanlara ALLAH yardım etsin zor bir harekat tarzı…..
Soğuk savaş döneminde batılı gizli servisler ve VARŞOVA paktı ülkeleri zaman zaman kullandıkları ajanlar üstünde onların farkına varmıycağı KIRİZLER çıkartırlar ve bu ajanları baskı altındaki performanslarını ölçerlerdi.
Böyle bir durum evlendiğim ve balayından döndüğüm ilk günlerde denendi üstümde 1 hafta süre ile çok zor günler geçirdim OPERASYONU umulmuycak şekilde başarı ile bitirip iki gizli servisin arasında olduğu gözüksede çoklu bir gözlemci kadro vardı,yağ gibi işin içinden çıktıktan sonra GLADİO örgütünün 1 numarası bulunduğum mekana gelip benle kahve içerek şunu söyledi,evlat SATRANÇ BİLMİYORSUN AMA BU OYUNU 4 BOYUTLU OYNUYOR ve daha kötüsü KAZANIYORSUN…..Tabi bunlar hilesiz oyunlarda sonra GLADİO çok yenilince bu tip oyunlarda,yenilen pehlivan güreşe doymaz devamlı HİLELİ oyunlara başladı,bu oyunları  KURANLAR  KADIN RUHU taşır homoseksüller bile bunların yanında daha erkektir maalesef biz bu 10 yılda sayın BAŞBAKANIMIZA ve arkadaşlarına bunların ne olduğunu öğretemedik,öyle bir kültürden gelmedikleri için bu tip OYUN KURUCULARI çözemiyorlar,çözenede inanmıyorlar…?
Şimdi gelelim olayın ne olabilirliğine,birincisi sizlere tavsiyem sakın yanlışta anlamayın PROFOSYONELCE konuşuyorum siyasi ve ideolojik değil,YENİŞAFAK gazetesi takip edin en doğru haberi yenişafak veriyor.
Yenişafak gazetesine iftira atılıyor özellikle yazarları konusunda sebebini kısa söyliycem şu anda BATI GİZLİ SERVİSLERİ ve MOSSAD örgütünün hedefinde yaptığı haberler konusunda 1 yıldır YENİŞAFAK gazetesine karşı bunlar içerdeki taşoronları ile kirli operasyon peşindelerdi,sebebi siz vatandaş olarak anlayamazsınız YENİŞAFAK yazarları ve gazete bu SERVİSLERE ve işbirlikçilerine yaptığı haberlerle HALK TABİRİ CONTA yaktırdı burdaki örtü mahremiyetini bu SERVİSLERİN üstünden kaldırdı.Unutmayın YENİŞAFAKA inanın……!
Arkadaşlarım,TÜRK ATASÖZÜ vardır bir musubet,bin nasihata bedeldir diye.Emniyet amiri arkadaşlardan biri telefonla üst makam neresiyse son yolsuzluk baskınlarından birinde EFENDİM aradığımızı bulamıyoruz,nasıl örtülü bir KOZMİK bilgi ise üç yıldır aradıklarını bulamadılar,benim evide aradıklarında emniyet amiri telefonla EFENDİM aradığımız bulamadık diye rapor veriyordu(ama benim söylediğim bir olayıki çok önemli bir hadise önemsemeden üstünü kapattı)NEDEN……?
Demekki aranan şey neyse bir türlü bulunmuyor her yerde aranıyor üç yıldır bulunamıyor,suyun altında.Normal hayatın içindeki insanlar anlayamaz,bu kozmik aranan doküman,cd,belge ne ise TÜRKİYENİN mevcut yapısında muazzam bir hasar vericek doküman olduğunun ben bizzat şahit oldum,tüm bildikleriniz ve yaşayıp gördükleriniz son zamanda özellikle son haftalar ÖRTÜ olabilir,değil söyliyeyim ÖRTÜ……?
Sayın BAŞBAKANIMIZ haklı olarak şu sözü söylüyor DİDİK,DİDİK EDECEĞİZ TÜM İNLERİNE gireceğiz bu işi bitireceğiz.
Ne diyceksiniz haklı ATOM bombasını ancak uzmanları kullanır,uzmanı olmayan o işin içinden gelmeyen bombayı kime kullandıracağı bellimi.
Arkadaşlar bu kadar örneklemelerle geçiyorum,GÜÇ olmayı ve kontrol etmeyi hekes istiyor,ama olmaz ülkenin BEKASI var,terbiye sınırlarını aşmak istemiyorum huzurlarınızda,tanıyanlar beni biliyordur şu anda neler söylediğimi..
Bu aralar sağda,solda intahar eden emniyet,mit,tsk kurumlarından emekli veya muazzaf kişiler olursa çok şaşırmayın gideceği yolları karıştırdılarsa,sıkıntı yapabilir olabilir……?
Arkadaşlar bir defa söylemiştim tekrar söyliycem HALK BANKASI kurumsal olarak TÜRKİYE için çok önemli ve bu 10 yılda son HALK BANKASI bir MİLLİ MÜCADELE BANKASI olmuş bir adeta kuvvayı milliye destanı yazmıştır DÜNYADA OPERASYON YAPAN YABANCI SERVİSLER ilk şunu yaptırırlar unutmayın HATA yaptırır,arkasından hatayı ortaya çıkartır bu sayede aslından onların hedefindeki kişiler değil kurumsal ABİDE yapılardır onları alaşağı etmek isterler,yoksa hata yapanları en alttan en üstü iş bittikten sonra kanun çıkartın ASABİLİRSİNİZ şuçları sabit görülürse……!
Birgün bir baktım adamın biri kırmızı buluzlu beyaz etekli bir hanımı ANTALYADA DİM çayından geçerken görütülemişler,gazeteler,eşi,hükümet derken DİM çayı makam götürdü,kısa bir zaman sonra sayın başbakanımızın dediği TAŞORON HAREKAT MERKEZİNDE bu hanımı gördüm,yani sevgili takipçilerim senin içinde yoksa bile şeytanın aklına DİM ÇAYINDA TAZE düşürür adamıda İKTİDARDAN düşürürler bunlar artık çok basit örnekler…..
Sizlere olayların hızına ve uzmanlığıma göre ANLIK BİLGİ KORDİNASYONU sağlamaya çalışıcam,beni okuyorsunuz allahrazı olsun…..
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder