12 Aralık 2013 Perşembe

JET KOZMİK OPERASYONLAR……………

Sevgili takipçilerim,hızlı günlerden geçiyoruz hızlıda gündem ve bu gündemde alakasız insanlar guruplar alakasız basın yolu ile bazı yerlere sataşıyorlar aslında bu insanların hizmet ettikleri mekanizmalar çok derin yapılar.
Tabi ben tarihten devlet kozmik gizli operasyonlarını götüren hayatımda bir çok ünlü ve ünsüz insan  tanıdım,bunların içinde çok namuslu kişilerde vardı,kamuoyu onları yanlış yaptırıldığı için yanlış tanıdı mesela bir ABİDİN CEVHER ÖZDEN merhum mesleğinde çok değerli bir insandı ama 12 eylülün kozmik uluslararası operasyonu MERHUM KASTELLİ MİLLİ olduğu için,onu iş hayatında sakat bıraktı ama soluğu İSVİÇREYE atan başka bir büyüğümüz daha geniş dünya konjöktüründe davranınca kendini kurtardı şahsını yererek değil taktir ederekte değerlendiriyorum ama son 30 yıldada çok sıkıntısını çekti şahsı olarak çok kibar ve değerli bir insan yapısı var fakat bazı geçmişten gelen boyun borçları gazetelere 2003 te konu olan şimdi tutuklu bir gazetecinin baskısı ile JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞINDA işi ile baskıya uğradığı basına ve ERGENEKON mahkeme tutanaklarına yansıdı.
Tabi anlatıcak çok şey var ölümler kalımlar,hastalıklar günümüze gelirsek aniden büyük otellerin,inşat şirketlerinin uluslararası piyasalardan bankerlik yolu ile özellikle türk işçilerinden maddi para toplayan iş yapma bahanesi ile araba sanayine giren kişiler vardır bunların siyasi çok büyük arkalarında güçler vardır bu güçler Osmanlının 500 yıl gerisine giden burda çok karmaşık ilşikileri olan yurt dışının bağlantıları ve siyaseti ile devamlı iç içe olan özellikle ÜLKEMİZDEKİ GÜVENLİK GÜÇLERİNİN KOZMİK BÜROLARI İLE yakın ilişki içinde olan gizli yapılardır.
Bazen devletlerimiz büyük uluslararası iradı olan OPERASYONLARA İMZA atarlar bu operasyonların safaları vardır askeri mesela sonra ticari operasyonun devamı vardır fakat bunlar tüm dünya ülkelerinde o ülkenin MİLLİ çıkarlarına hizmet eder,bizde diyelimki etmedi bu operasyonu yapan baş adam operasyonun ülkesi çıkarlarına ters düştüğüne vatandaşının hakkına,hukukuna saldırmak TÜRKİYEYİ YURT DIŞINDA veya İÇİNDE kötü duruma sokucak işlerdir,karşı koyanı operasyon başıda olsa ya yok ederler yada bertaraf ederler hemen arkasından konuya ve onlara uygun B planındaki adamlarını devreye sokar uluslararsı opersyonu bunla götürür mesela AVRUPADAN PARA İŞÇİLERİMİZDEN TOPLAYIP,
ülkemize JET SAVAŞ UÇAĞI fabrikası kurucaz deyip paraları alarak hem TÜRKİYEYİ o anda çok rahat yöneten BARONLAR konseyi için  para toplayıp dışardaki diğer ortak BARONLARLA beraber büyük bir RANTA DAYALI TİCARET HACMİ sağladıkları gibi mesela ORTAK ASKERİ OPERASYONUN PARASINIDA artık bir şekilde kaybederek yine belirli bir kapsamdaki gücün gizli kontrolüne bırakmak gibi.Gizli servisin başkanı olabilirmi,mesela?????
Tabi bu toplanan paralar bazen bazı BARONLARIMIZIN başınada iş açıp erken zamanda RİTÜELLERİ olan gizemli yerlerde gizemli cinayetlere kurban gitmişler yine PASTIRMACILARDAN garip gureba katil zanlıları çıkartıp olayı, öyle gizemli bir noktaya getirirsinki iyi bir TİLKİ KANYONU dizisi ile vatandaş 50 yıl bu gizemli cinayeti çözemez bilmezki altında BARONLAR konseyinin paylaşım ve aktarım,kasa kurbanıdır maktül,hatta birde HIRİSTİYAN veya MUSEVİ ise bak adam Müslüman olmuş der ondan öldürülmüş der olayı birde ajitasyona sokarsınki konunun uyanılmaması için acılı sos olsun.
Bir gün bir RUS arkadaşım birisine kızdı dediki P......LERE bak size ne ben SANDIKLA PORTAKALDA SATIN ALIRIM,LİMONDA istediğim yerden tedarik ederim der.
Sandık diyince tabi öyle durup geçmiycen şimdi SANDIK var içi ALTIN dolu,SANDIK var içi oy dolu,SANDIK var içi ceset dolu,SANDIK var PORTAKAL dolu..Dolu olunca problem dilde içi boş olup koybolunca sana,bana problem başkasına KISMET …..!
Arkadaşlar benden size tavsiye derin düşünün diycem sizde haklısınız siz derin düşünürseniz beni niye okuycaksınız dilmi,sizleri seviyorum inanın diyorum tepki veriyorsunuz çözemiyoruz yazılarınızı diye,şu gördüğünüz yazıyı açık yazsam NE OLUR…
Çok sevdiğim değerli ses sanatkarı sayın HÜNER ÇOŞKUNER hanfendinin bir şarkısı vardır NE OLUR,HAYDİ TUT ELLERİMİ DİYE,yıl 1982,1983 YEŞİLKÖYDE KAPRİ GAZİNOSUNDA SİİRTLİ KAZIM beyin mekanında kendisini dinler efkar dağıtırdım,hey gidi günler o dönemin emniyet camiasından ve MİT az insan kaldı hepsi büyüğümüz ben çok gençtim onlar bunu okuduğunda gülerler isterimki tercümesini öyle sayın BÜYÜKLERİMİZ yapsa…..
Arkadaşlar ve beni seven takipçilerim adım hıdır değil ama elimden gelen bu……
Şimdi ben AKADEMİYE gitseydim üstüne üç dört adet lisans üstü DOKTORA yasaydım bilader hayat o kadar uzun değilki birde onları şıkıştırim,!Benden tavsiye hayatta kimseyi hangi,makam,mevki güçte olursan ol sıkıntıya sokma,güçlüsündür ama ALLAHIN TOKADI YOK koydumu bu kulun koyduğu tokata benzemez tarih sarsılır…
SAYGILARIMLA…..
ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder