17 Aralık 2013 Salı

İSTANBUL DUKALIĞI…….

Sevgili takipçilerim,yeniden belirtim ben sizlere kısa kısa kapalı yazdığım konuların saati saatine gerçek hayattan tümünü 2 yıl evvel yazdım bitirdim size şu anda yazdıklarım günlük önüme ilgili konular geldiğinde özetini yapıyorum..
Size bir hafta kadar evvel JET KOZMİK OPERASYONLAR diye bir yazı yazdım orda bir gazinodan Siirtli sahibinden ve bazı MİT ve EMNİYET mensubu değerli büyüklerimizin bu yazdıklarımı duysalar veya okusalar gülüceklerini ve açılımını yapıcaklarını yazmıştım.
Bu akşam onlardan birini basında okuyunca sanki beni ALLAH konuşturuyor karşıma çıkartıyor dedim.
JET KOZMİK OPERASYONLAR yazımın altına koyduğum orijinal bir arabanın önündeki resimde gözlüksüz olan kahverengli  üstünde mont olan kişi benim orijinal tam 30 yıl evvel çekilmiş o günlerin anlatıcağı resmidir.
Arkadaşlar gerçek KURTLAR SOFRASINDA mert insan ve namuslu şerefli devlet görevliside çok önemlidir işte bunlardan hep bahsettiğim,sayın MEHMET EYMÜR bey türkiyede organize şuçlar diye bir kurum yokken bunun mücadelesine başlamış,çalışmalarını yapıyor daha sonra kurumdan ayrıldığı ilk dönemde bunu hem raporlaştırmış hemde sonra kitaplaştırarak kamuoyuna mal etmiştir. Birde bu  mücadeleyi en çok sayın SONER YALÇIN ve sayın TUNCAY ÖZKAN kitaplarında yazarlar anlatırlar,bende o yıllar 1983 çok gencim çok şeyin devamlı içindeyim ama dünya konjöktörü şimdiki gibi değil zaman dünya kapalı yaş 18 tek başımayım babamı kaybetmişim hem eve bakıyorum hemde biraz hızlı bir yapım var yeraltı,yerüstü her konunun içindeyim,o aralarda bir kız arkadaşım var flört ediyorum ciddi kısa geçicem arkadaşlar işte böyle bir kış gecesi OCAK ayında bu gazinonun çıkışında bir kaza oldu ben bu trafik kazasına karıştım,KAZADA bugün basında geçen çok şerefli bir devlet görevlisi olan o anda İÇ İŞLERİ BAKANLIĞI MÜLKİYE baş müfettişi olarak tarihi bir görev yapan sayın M.Mbeyefendi ve arkadaşları ağar yaralandılar,tabi olayın yine içinde şu anda rahmete kavuşmuş önemli bir gazino sahibi vardı,işte bu olay o anda örtülmüş gözüksede benim hayatımda büyük değişiklik sonradan yaptı fırtınalı bir takip ve kovalamaca gizli başlayınca bende kendimi bir anda zaten kara bakar  vaziyetteyken aniden belimize kadar karın içinde bulduk,bulunduğumuz bölgede bir anda sayın MEHMET EYMÜR beyin ANKARDAN operasyonlar düzenleyerek aldırdığı bazı önemli kaçakçılık ve uluslararası terör faaliyetlerine bulaşmış gayrimüslüm guruplarla karşılaşmaya ve bu dünya içinde neler olduğunu yavaş,yavaş algılarken kendi geçmişimide yavaş,yavaş öğrenmeye başladım,insan bir anda HOROZ olmuyor yumurtadanda çıkma zamanı var,CİVCİV olarak
Tabi o arada 1983 ASALA terör örgütünün kapalı çarşıda eylemi olmuş hiç unutmam ekmek parası için çalışan küçük bir çaycı çocuk ölmüştü o aralar ben kemal sunalın ŞABANI gibiyim birde Galatasaray oda kule binasının önünde yürürken bomba patladı ordada bir yaşlı teyze vefat etti hepsi 1983 yılında oluyor,tabi bu olayların görünen yüzü birde görünmeyen arka planında hadiseler var onuda yaşayarak öğreniyoruz tabi muazzam bir gece hayatımız var çünkü zaten karanlık işler ve terör gece hayatı içinde devam eder o aralar bu kazayı yaptığımız gece işte ilk defa merhum İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRÜ ŞÜKRÜ BALCI beyle tanıştım sonra merhumla rahmetli babamın yakın bir emniyetçi arkadaşının trafik bursuna imza atması ile kendisinin ilk AMERİKAYA kursa gittiğini öğrendim,tabi ATİNADA ASALA TERÖR ÖRGÜTÜ ile karşılaşmam ve orda görüşmem arkasından 1998 yılında bana yapılan MİT ve onun yöneticilerinin yaptığı komplo OPERASYONDA çok sonra öğrendiğim merhum EMNİYET MÜDÜRÜNÜN bir yakının kullanıldığı gibi bir çok olaylar,sayın MEHMET EYMÜR beyin  operasyon yaptığı CANTÜRK ve BAYBAŞİN aileleri ile karşılaşmamız ve daha bir çok hadisenin başlangıcıdır o kaza tersine bir SUSURLUK hadisesidir,tabi sayın M.M daha sonra devletimizin önemli mevkilerinde valilik yaptı ve her gittiği yerde şereflice ismini duyurmuş bir devlet adamıdır o günü şartlarında ben en yakın arkadaşı beni çok seven bir merhum ağbimiz olunca nasıl büyük ve önemli bir görevde olduğunu o anda öğrendim şu anda bunu kendi açıklarsa aradan 30 yıl geçmiş olsa bile büyük ses getireceği kanatındayım o dönemin sayın EYMÜRÜN operasyon yaptığı yeraltı dünyası yetkililerinin nasıl DEVLETİN en tepesinden o dönemde yönetildiğinin bir kanıtıdır,ben bile bu ilşkiler sonucunda AMERİKAYA giden bağlantıyı YEŞİLKÖY  HAVA HARP OKULU ASKERİ LOJMANLARININ içinde bir gayrimüslüm vatandaşımızın beni tesadüf yönlendirmesi ile buldum sonraki yaşantımızda başımıza gelenlerin nasıl arkadan hançerlendiğimizin çok uzun soluklu maceralarını yaşadık,bunları size kitap halinde ulaştırdığım gün devletin içindeki olayların dışarda sokaklarda nasıl yaşanıldığını sizlerin önünüze getiricem.Tabi çok uzun olucak umarım şu özet bile sizleri biraz konularda aydınlatıyordur.
İstanbul DUKALIĞINA gelince BÜRÜKSEL,BERLİN,PARİS,LONDRA,NEWYORK merkezli başlı başına bir DUKALIK VE KONTLUKTUR,ama şunuda unutmayın her zaman sabır taşarsa ANKARA son noktayı koyar.
Arkadaşlarım şunuda size şu 30 yılda gördüğüm haksız yere bir menfaat gailesine girmiş DEVLETİN EN BAŞ tarafında bulunsan bile şu günlerdeki gibi görüyorsunuz yaşlı başlı halinle adama ızdırap çektiriyorlar MANEVİ olarak geç maddiyatı tabi bunu dediğim gibi sayın büyüğümüz em. Vali M.M ve bundan sonra sayın MEHMET EYMÜR beyler zaman içinde açıklarlar zannederim bize düşmez konum itibarı ile yönetici vasfı olan kendileridir bizimkiler SAHADA TOPA GİRME günlerimiz….
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder