20 Aralık 2013 Cuma

EMNİYETE CASUS KAYA………

Sevgili takipçilerim,tabi günümüzün hadisesi emniyet ve diğer ilgili kurumlarda görevlerden el çektirme olunca,yoğun soru trafiği geliyor,dostlarımızdan arkadaşlarımızdan,size bu konularla ilgili biraz bir şeyler sadece işaret etmek istiyorum,ben hayatta din,dil,ırk ve insan ayırt etmem ve kimsenin bilmeden günahını almam yazıcağım herşey yaşanmış ve benim istihbarat bilgimle kendim ve arkadaşlarımca doğrulanmış ara arada bu dönemde kamuoyunca teyitlenen hadiseler.
2010 yılı hastalığımın ağır dönemi olduğu için oturduğum semtin sahilinde kış günü yalnız dolaşıp temiz hava alıyorum hastalığımın tedavisinde temiz hava çok önemli o zamanda devletin önemli bir makamına zaman zaman gelen şahsıma kozmik istihbaratları cep mesajı ile üst makama bildiriyorum.Farkılı bir  çalışma o günlerde yapıyorum boşta olduğum için  cezaevinde bulunan sayın TUNCAY ÖZKAN beye ara ara mektup atıyorum,çeşitli konularla ilgili.
İşte o ara bulunduğum sempte özellikle MOSSAD ve bazı gizli servislerle ilişkisi olan eski tanıdığım bir kişi çeşitli basit bahaneler bularak rahatsızlık vermeye başladı(bu kişi özellikle dimleme,gözetleme,teknik takip cihazları ve güvenlikle ilgili konulardaki malzemeleri ve dünyasını çok iyi bilen birisi)ı,bu arada semptin çocukluktan tanıdığım arkadaşım polis muhbiri olan bir kişide bu arada ıssız yerlerde devamlı önüme aniden çıkmaya başladı anladım bir rahatsızlık var fakat bu gurup siyasi olarak laik kesim dediğimiz ideolojiye yakın kimseler,ben bunu sayın TUNCAY ÖZKAN beye yazdığım mektuplara bağlasamda bir gariplikte sesizliyorum o aralar sayın DR HAKAN FİDAN bey daha müsteşar yardımcısı konumunda yoğun onunla ilgili İSRAİL istihbaratından hakkında bilgi almak için istihbari arama şahsıma yapılıyor eski dostluk araması şeklinde bende bunları üst makama yetiştiriyorum dikkat edin sayın FİDANIN peşindeler diye.
İşte bu arada farklı bir takip başladı fakat biz takip uzmanıyızdır bu takip sistemi çok farklı ,bu tip takipi genelde DEVLET İSTİHBARATI yapan kuruluşlar yapar fakat o anda bu takipi emniyet camiası yapıyor,bu bende şaşkınlık yapıyor,çünkü maddi,manevi çok büyük sarfiyat yapılıyor teknik olarakta emniyet camiası bu tip teknik takip tarassut kullanmaz.
İşte yine o günlerde sahile indiğim bir gün yoğun bir emniyet aracı sahilde bir yeni sahile kıya vurmuş  batık bir  tekne ve bu  batıkla ilgileniyorlar,bende sakin deniz kenarında banka oturuyorum,uzun saatler denizi seyrediyorum bu batık başında emniyetin ilgisi üç dört gün sürdü son gün çevik kuvvet çağırılarak tüm sahil kayalık ve kumlar tarandı ben hiç istifimi bozmuyorum,fakat çok zekice emniyet teşkilatının hedef şaşırtıcı takipi oda şurdan benim RUS gizli servisi ile haberleştiğimi bu haberleşme için CASUS KAYA yani kaya süsü verilmiş uydu vericisi ile istihbarat alışveriş yaptığımı zannediyorlar,anladım uzun takipin sonucu sonuç alamayınca ürkütme yöntemi ile vericeğim bir falso ile etrafımıda çevirip tarassut altına almışlar ondan çıkıcak sonuçtan beni yakalıycaklar,bunu KONUDA ÜLKEMİZDE ve gelişmiş ülkelerde polis vazife selahiyetinde bu tip çalışma  olmaz bu konuyu MİT yani devlet istihbaratı yapan kurumlar yapar,peki nasıl oluyor emniyet teşkilatı bu tip TAKİP,TARASSUT yapıyor benim merakımı çekti,ve bunu 2010 yılında çok önemli bir gizli servis olan MI6,NSA gibi örgütlerin kullandığı çok yeni casusluk faaliyeti olup kullanılan malzeme ve faaliyet şekli belki birde  mossadda kullanıyor ama onlarla bu konu hakkında bilgi gelmedi.
O anda istanbuldaki MİT bölge başkanı ve yardımcısı çok eski tanıdığım insanlar MİT teknik takip unsurlarının takipi olsa hemen onlarıda tanırım,ama dil entresan bunlar POLİS……
Bu pahalı sistem başarısız olunca durdurdular faliyeti,insana dayalı İSTİHBARAT faaliyetine geçtiler fakat buda farklı çünkü kullandıkları faaliyetteki kişiler resmi görevli değil,bu kendi görüşlerine dahil olan muhafazakar dindar kesimden genç çocuklar tabi onların faliyeti esnasında onlara yem bir istihbarati bilinçli yalan istihbarat verdim sanki boşlukta ağzımdan kaçırmış gibi,en sonunda 20 nisan 2010 günü evimin etrafında polis takip ve tarasutunun arttığı bu artık tüpçü kılığına girmiş polis arkadaşlara kadar belirginleşti fakat onların şaşırttığı başka bir hadise var takipte sıkıntı yapıyor başka bir adrestede beni arıyorlar en sonunda 22 nisan günü sabah 5 operasyona start verildi evim basıldı,tabi bu arada alanda çeşitli SEFERBERLİK TETKİK KURULU na bağlı bazı kişilerin elemanlarınında uzun zamandır sıkıntı vardı benim hakkımda istihbarat verdikleri için,ben konunun farkındaydım seferberlik tetkik kurulunun bu kanadındaki kişilerin CİA ile yakın ilşkisi olan havacılık VİP mevzuatı ile ilgili insanlar iki ayrı farklı gurup sayın EYMÜR kendilerini iyi tanır,tabi gayet rahat davrandım evimiz arandı nazik insanlar sonunda alınacak olanlar alındı silah başkada hiçbir şey yok emniyete gidiyoruz çok rahat olmam polis arkadaşları şaşırttıyor,emniyete geldiğimizde ilk anda MİT iki tanıdığımla karşılaşmam ve duvara yüzümüz dayalıyken işte arkamızdaki bir görmediğim konuşmaya şahit olduğumda bunların CİA olduğunu anladım.
Ondan sonra emniyet teşkilatında duvara kafam dayalı iken RUSYA ile geçen konuşmalar ve sonra emniyetteki sorgumda RUSYA ve onun gizli servisleri ie sorulan sorular beni çok şaşırttı çünkü onların vazifesi değildi,ardından hiçbir şuçumun olmayışının alınan konu ile alakamın olmaması fakat yine ilgili kişilerle beni aynı anda mahkemeye sevk etmeleri ve bizi fotofilme takmaları bir değişik faliyetin olduğunu bana orda anlamamı sağladı.
Sonuş mahkemeden serbest kaldığımız andan itibaren bunun takipine girdiğimde MİT beni takipe aldı işte bu şimdi normal bunlar polis değil,arkasından takipte,bu OPERASYONUN yani İFTİRA ve KOMPLONUN arkasında bulunduğum bölgenin önemli bir devlet kuruluşunun SEFERBERLİK KAPSAMINDAKİ kişiler bu yapıya bağlı bizle çok eski husumeti olan geçenki yazımdan 1980 li yılların başında bahsettiğim bazı gayrimüslüm iş adamları özellikle emniyet ve mit CİA ve MOSSAD ile yakın ilişki içindeki görevliler bunların bağlantıların ANKARA merkezli bir durum ve çok geniş bölgedeki kendilerine bağlı muhbir ordusu.
Tabi bizde istihbarat faaliyetleri çok uzun soluklu yapıldığı için büyükte bir şavaşın içinden çıktık burdaki bazı polislerin biz 2005 yılında bir emniyet kaynağımızdan bu güçlerle angajelerinin ta polis akademisindeyken başladığının bilgisini almıştık…..
Netice itibari ile bu operasyondan sonra sayın BAYKALA yapılan kaset operasyonu 10 gün sonra patlak verdi arkasından MHP vekillerine kaset operasyonları bunların burdaki EMNİYETTEKİ bağlantıları,MİT gizli destek almaları ve bu operasyonları VİP uçuşlarla ABD ve KANADA merkezli kolayca oralardan buraya SOSYAL MEDYA üstünden sızdırmaları bizde OPERASYONLARIN kurumlarımız içindeki kişilikleri maddi,manevi çıkar ilşkileri ile angaje ederek bizlere karşı OPERATİF yabancı servislerin kullanması,bundan ne yarar sağladılar bazı şu anda şuçlanan guruplar KOZMİK bazı TÜRKİYENİN sırları eline geçtimi sizleri ilerki günlerde bilgilendiricem arkadaşlarım.
Unutmayalım bizim işimiz hiçbir kişi ve kurumla değil şuç işleyen insanları öğretmek ve deşifre etmek……
CASUS KAYA İLE OPERASYONUDA 2008 YILINDA İNGİLİZ HABER ALMA TEŞKİLATI RUSYADA MOSKOVADA KULLANIRKEN BİR İSTİHBARAT HÜCRESİ RUS GİZLİ SERVİSİNCE YAKALANARAK TUTUKLANIP  ÜLKE DIŞINA DEPORT EDİLDİ,BU RUSYA VE İNGİLTERE ARASINDA BÜYÜK SKANDAL YARATTI DEDİĞİM GİBİ AMA BU KONULARLA DEVLET İSTİHBARAT HİZMETLERİ İLE İLGİLİ KURULUŞLAR ÇALIŞMA YAPABİLİR……
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder