30 Aralık 2013 Pazartesi

DERİN LONDRA..

DERİN LONDRA…….
Sevgili arkadaşlarım,dikkat ettiğim unsurlardan biride DÜŞMANLARIMLA,DOSTLARIMLA konuşabildiğim gibi rahat görüşmek isterim öylede hep hareket ettim bu yapım bazı uluslararası kriptolu yazışmalarda geçmiştir,benim için gurur verici bir hadise olmuştur duyduğumda,farklı yanım bizim ülkemizin dost kabul ettikleri ile ben hasım olarak masaya oturmuş yemiş içmişimdir,ülkemin hasım kabul ettikleri ilede dost olarak oturup yemiş içmişimdir ama netice ile hep bir masanın etrafında bir şeyleri yiyip içerek kavga etmeden meramımızı anlatmışızdır.
Buraya nerden geldim bazı tanıdığımız fikir şuçlusu saydığımız insanlar uzun zamandır özgürlükleri hukuk içinde  kısıtlanmış,ideolojik olarak farklıda olsak hiç kimsenin fikirlerinden dolayı zor durumda olmasını istemem.
Şimdi burda yazıcaklarımı mecburum şifreli yazmaya, lütfen mazur görün.
Yıl 2006,2007,2008 dönemi basın ve tv sektöründe önemli bir isim şu andaki hükümete muazzam muhalif,fakat sahibi olduğu medya kuruluşu maddi zorluk çekiyor ve onu devretmek istiyor,bende yayınlarını çok ilgi ile takip ediyorum,istihbaratçının işinin en fazla olduğu sektör basın çünkü istihbaratın yüzde sekseni açık yayın bilgisinden sağlanır.
Tabi bu arkadaş muhalifte olsa,yaptığı işler benim ideolojime ve dünya görüşüme yanlışta olsa mesleğinde ve bilgi birikim ve çevresinde çok gelişmiş bir arkadaş,o aralarda PAZAR günü türkiyenin en birikimli derin yaşını almış SOLCU bir gazeteci beyle program yapıyor ,tabi benim istihbarat tekniklerim çok farklı olduğu için değişik sistem içinde bilinmeyen bir metodlar zinciri kullanırım,medyayı satmak istiyor ama satamıyor başıda çok ağrıyor ekonomik olarak personel maaşları vs giderleri ödeyemiyor,piyasada bunun haberleri yapılıyor,o aralarda ben istanbulda derin devletin üst yapısını takipteyim,onlar bana pisikolojik ve devletin gücünü kullanarak baskı uygulamaya çalışıyor,bir mücadele var bu istihbarat faliyeti çerçevesinde devam ediyor,o ara haber aldım bu yaşlı SOLCU beyi medyacı beyle istanbula bu üst yapı davet etmiş onlarda buraya atlayıp gelmişler tabi bu üst yapının basın danışmanı ve diğer yöneticileri ile görüşerek medyanın kendilerinden bir guruba satışını yapabileceklerinin sözünü vermişler onlarda sevinçle ANKARAYA dönerek birkaç hafta sonra şu anda belirli bir gurub ile ilşkili holdinge medya kuruluşu 25 milyon dolar karşılığı devredilmiş,zannederim mart 2008 olması gerekli o günlerdi,tabi biz bu  ÜST yapıyla ESKİDEN gelen bir yakınlığımız olsada devlet işi olduğu için hasım görüyoruz,İNGİLİZ beyni olan bir gücün nasıl bu medya kuruluşunu bir dini gurupla adının anılan holdinge devredildiği konusunda kafamızda terddütten öteye ileriye dönük stratejik ne yapılmak isteniyor onu anlamak istiyorum.
Medya kuruluşuna satan basın mensubu arkadaş satış gerçekleştikten sonra ŞİŞLİDE yine küçük bir tv kanalını tam almayıp bazı geçici anlaşmalarla televizyonu çalıştırmaya başladı hatta gayrimüslüm birde sekreter yanına aldı,o zaman anladım sermaye ve siyasi İNGİLİZ gücünü bir şekilde yanına aldı.
2008 yılı sıcak yaz aylarında devletimizin güvenlik güçleri ile bir görüşmem esnasında,bu kişiler adı anılan dini gurupla ilşkilendirilir,bu basın mensubu arkadaşında konusu geçince,
Orda soruyu patlattım dedim TV kanalını gördünüzmü size yakın isimlere sattı,enteresan arkadaşlar o gurup hakkında burun kıvırarak kendi camialarının içindede geçse pek kendilerinden hissetmediklerini bana sözleri ile hissettirdiler,o zaman içim rahatladı çünkü o yapının arkasında DERİN bir LONDRA olduğunu biliyor,onun içinde aslında bir lira para vermeden alabilecekleri kanalı 25 milyon dolar para vererek nasıl aldıklarını anlayabiliyordum.
Sonra o basın mensubu arkadaş bir terör örgütü davasından tutuklanarak yargılanıyor hala zannederim.
Buraya gelmemin sebebi bu günlerde İRAN ile patlayan yolsuzluk skandalında,bu kadar net hükümete karşı bir operasyona girilmesi ve bu dini gurubun içinde bazı kişilerle bu kadar HÜKÜMETLE çatışma seviyesine girilmesi,İsrail ve amerikadaki çeşitli derin mihrakları ilk etapta karşımızda görsekte aslında tüm operasyonun ve ambargo altındaki iran içindede bu yolsuzluk operasyonun devamı beyin ve planlama olarak bunu DERİN LONDRANIN yaptığını bize gösteriyor.
Tabi biz bu operasyonları yiyerek HÜKÜMETİ ve onunla birlikte DEVLETİN zor duruma düşmesinde hemen İsrail ve Amerikalı taşoron güçleri suçlarken bunu engelliycek kurumların içindeki insanların DERİN LONDRA ile geçmişten ne kadar ilşkileri var özellikle MİT içindeki ve sefeberlik kapsamındaki baronlaşmış güçlerin derin Londra ile ne kadar ilşkileri var emniyet teşkilatında ve hukuk içinde derin Londra nasıl farkına varmadan çeşitli yönlendirmelere giriyor ve bu işler yapılırken PİSİKOLOJİK HARP ve ekonomik lojistik yukarda anlattığımız guruplar gibi guruplar içindenmi geliyor DEVLETİMİZİN bunları iyi incelemesi gerekli.
Yürütmenin BAŞI olan sayın BAŞBAKAN aslında kendi kanaatimi söylüyorum bu on yılda DERİN LONDRA nın sezdirmeden bazı yanlış bilgileri sızdırarak,bazı uluslarararası siyaseti iç ve dış konjöktür olarak yanıltarak,maniple ederek istediği çizgide götürmek istiyor bize öyle programlar çıkartıyorki başarılı gösterdiği bile noktalarda kendi siyasetini çok ince planla yürütüyor,eğer planlarında bir aksama görürse,türkiyede anlık KAOS hareketleri ile kendi sistemini yine raya yerli yerine oturtuyor,burda gözüken kollar ABD ve İSRAİL olsada aslında beyin karargah DERİN LONDRA.
Sayın BAŞBAKAN en çok bu konuda yakınında örtülü ve gizli DERİN LONDRA faliyeti götürenlere yada O EKOLDEN gelenlere DİKKAT edicek…
Derin LONDRA sevmediği ters bir DEVLET çokta kavga etmekten çekinip imtina etsede MOSKOVA-ST.PETERSBURG RUSYASI dır tarih boyunca,kendisine en büyük rakip görür TÜRKİYE,RUSYA(SSCB) ilşkilerini içimizden baltalayan hep DERİN LONDRADIR,yine her zaman söylediğim gibi derin Londra ANADOLUDAN ivme alarak KAFKASYA virajı üstünden RUSYA steplerinde,dolaşır bugünlerde VOLGAGRAD(STALİNGRAD eski adı)ve PÖTİBÖRKS teki patlamaları çok iyi analiz etmek gerekli ,şuna inanın arkadaşlar özellikle bu konu uzmanlık alanım,yanılmadım hiç.
Bir örnek vererek kapatim 2004 yılında sayın BAŞKAN VİLADİMİR PUTİN ilk defa resmi olarak TÜRKİYEYE gelicek çok önemli birkaç gün kalmış fazla değil,bir yerde bir konsolosluğun kavası ile karşılaştık çay içerken işleri sordum ağbi çok yoğunuz dedi başkan PUTİN gelicek diye ,dedim gelemiyebilir çünkü çok rahatsızlık var korkuyorum bunlar bir sıkıntı çıkartıcak,ve dediğim oldu bir gurup terörist BESLAN kasabasını basarak rusyada büyük bir faciaya sebeb oldu,ve başkan PUTİN resmi programını TÜRKİYEYE iptal etti,o kavas tekrar beni gördüğünde ağbi sen bu işi bitirmişin dedi,kafasını salladı.
Devlet işi adam gibi adamların işi hainlerin,kaptı kaçtıcıların,gasb,rüşvet,dolandırıcılık,şantajcıların işi değil bu işleri yapıcaksan devlet adamı olmuycan….
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder