11 Aralık 2013 Çarşamba

ALINTI VE ANLATIM……

Sevgili okuyucu ve takipçi arkadaşlarım,bir müddettir yazılarımı sizlerle sosyal medya üstünden paylaşıyorum,sizlerde okuyup bana bazen sorularınızla fikirlerinizle geri dönüyorsunuz çok memnun oluyorum.
Tabiki yazılarımı kaynak kullanabilir isteyenler aslı gibi yazdığım şekilde verdiği sürece herkes hiç ideoloji ve siyasi ayrım yapmadan yazılarımı kaynak kullanabilir gösterebilir ben bundan zevk ve gurur duyarım.
Çünkü ben yazdıklarımın büyük bu kısmını bu ülkede yaşadığım hayattan size yansıtıp bilgilendiriyorum,bir kısmıda kendi uzmanlık alanım,bilgi,birikimim.
Tabi özellikle ERGENEKON ve GLADİO üstünde yazmam 2.DÜNYA harbinde başlayan ailemle ilgili bazı devlet ve dışardaki başka devletlerle ortak bazı çalışmalarımız ve bunun sonrada TÜRKİYENİN jeostratejik ve jeosiyasi yaşantısında tarihle birlikte nesillerce devam etmesinde çok haksızlık ve mağduriyet çekmem ve genç yaşta babamı kaybetmem ve hayatımın tüm düzeninin bozulması,bir çok sıkıntı ve gözyaşı çekmem bir çok arkadaşımı en güzel günlerinde kaybetmem bana İSYAN duygusunu getirdi yapabileceğim tek şey bu 10 yıllık AYDINLANMA döneminde bunları kaleme alıp sizlere anlatıp biraz kendimi birazda bu milletin artık tuzağa düşmesini istemediğimden yazmaya karar verdim.
Aslında arkadaşlar ben bunu çok evvel geçtiğimiz iki yıl evvel geniş planlı ve detaylı ve görsel bilgilendirici bazı dost kitap yayımcılarına verdim basılması için fakat bazı zannediyorum İÇ ve DIŞ konjöktürün güçleri baskı yaparak basılmasını ertelediler yani bir şekilde kibarcana engellediler,arkadaşlarımada bir şey diyemem haklılar kariyerleri ve bu işten ekmek parası kazanıyorlar onlarada zarar gelsin istemem.
Tabi ERGENEKON ve GLADİONUN TÜRKİYEDEKİ başlangıcı ve merhum APTİ İPEKÇİ ve ABD ajanı KUR.ALB merhum  SABAHATTİN SAVAŞMAN hadiselerinin nedenleri o noktaya gelinirken çocuk gözümle yaşadıklarım ve bu yaşadığım çocuksu anlatımların o günlerin şartlarında devlet zabıtlarındada tastik olması gibi,1 mayıs 1977 hadiselerinin gerçek failleri ve yüzü,yani kamuoyunun bilmediği bir çok hadiseyi kaleme aldım,çocukluktan bugüne…..I
Arkadaşlarım birkaç defa komploya kurban edildiğim için yalnız ve tek yaşıyorum uzun yıllardır,kimse ile görüşmem,hiçbir ideolojik,siyasi veya maddi gurupla,şahısla ilşkim yok çok mütevazi kısıtlı imkanlarla zor bir hayat yaşıyorum…
Son GÖKTÜRK hadisesine gelirsek İSİMLERİN özellikle MİLLİ isimler ve renkler şeçilmesi bilinçli yapılan bir hadise hiçbir milliliği yok inanın bana bizim mücadelemiz yazmamız,TANIK olarak devlete müracat edip başımıza iş almamız bu tip oluşumların bu MİLLETİN önüne geçmesini engellemek ama maalesef pek umutta görmüyorum.
Bunları anlatırkan ben GLADİONUN bir çok Avrupa ülkesindeki uzantıları ile yaşantım boyunca oturup kalktım,GÖKTÜRK isminin neden konduğunu ve altındaki MADDİ ve MANEVİ ,derin SİYASİ yapıyı bilseniz çok değişik düşünürdünüz,neyse fazla kafa karıştırmadan sizlere bilgilendirip DEĞERLİ TÜRKİYE KAMUOYUNU bilgilendirmek istedim.
BENİ HERHANGİ BİR İDEOLOJİK SINIF VEYA GURUBUN İÇİNDE DÜŞÜNMEYİN SİYASİ VEYA SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI VEYA ŞU ANDA HERHANGİ BİR KAMU KURULUŞU VEYA YABANCI BİR ÜLKEYLE HİÇ BİR TEMASIM VE YAŞANTIMDA BİR FALİYETİM YOK….
Tek faliyetim SPOR yapmak…….
Burdan şunuda bildirim bazı TÜRKİYE kamuoyuna sansasyonel olarak mal olmuş film,dizilerdeki gerçek hayattan alıntıları tabiki bu bir TİCARİ olgu para kazanması lazım öyle bir veriliyorki halkımızda sanki bu hayatlar o filmlerdeki gibi yaşanıyor zannediliyor ve toplumların bazı katmanlarında özenti verici bir hal alıyor,burdan halkımıza temin ederim sakın bu olaylar film değil, gerçek hayatta çok üzüntü ve sıkıntı çekilen yaşantılar tavsiyem devamlı mailler alıyorum bu konuları yanlış düşünen gençlerimizden VATANI nasıl kurtarırız vatanınızı iyi okuyarak,iyi meslek sahibi ve iyi sizi kaliteli yöneten yöneticileri siyasileri şeçerek VATANINIZA büyük hizmet edersiniz.
Bana ve yazılarıma değer verip okuduğunuz için çok teşekkür ederim,kamuoyunu doğru bilgilendirmek adına…..!
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN……..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder