26 Aralık 2013 Perşembe

3,5 DERİN DEVLET……!

Sevgili takipçilerim,artık olanlara ne diyeceğinide şaşırıyor insan güzel bir yazı sayın ABDURRAHMAN DİLİPAK beyefendi kaleme almış tamamı ile doğru AVA GİDEN AVLANIR adı ile,muhakkak okuyun…
Yazımın başlangıcı üç buçuk derin devlet nerden geliyor ilk onu anlatim,şurdan gelişmiş devletlerinde DERİN devletleri vardır ama akıl ve hareket sadece bir bütün tek bir yapıdır,bizde ise CUMHURİYETİN kuruluş aşamasından beri iki ayrı derin devlet yapılanması vardır,bunun biri SOL dediğimiz bir SAĞ dediğimiz fikriyatın içinden gelen bünyeden oluşmuş iki ayrı bir gurup bunlar eskiden beri birbirleri ile rekabet eder kim siyasette yönetimi ele geçirirse üstte o çıkardı.
AK parti iktidarı ile birde üçüncü bir gurup olarak hazırlanan ama derin devlet içinde bulunmayan hep ötelenmiş bir gurup uzun iktidar döneminde çeşitli mevki,makam,siyasi alan boşalınca bu arkadaşlar bu alanları doldurdular otomatikmanda artık derin devlet sisteminin içine zorda olsa kaynak oldular,etti derin devlet ÜÇ…..
Şimdi bu üçüncü derin devletin siyasi olarak şeçimleri üçüncü kere kazanmasından sonra içindeki franksiyonel guruplarda zıtlaşma başlayınca iki yıldır süren gerilim savaşa bir şekilde döndü,üçüncü derin devlet yapılanması içindeki bir franksiyonel gurup bu işte müdahil olunca buçuk bir tane daha derin devlet otomatikman oluşmuş oldu,evet bizim derin devlet oldu 3,5 DERİN YAPI…..
Şimdi gelelim ANILARLA DERİN DEVLET saatimize,sevgili arkadaşlarım yıl 2009 mart ayı sonları büyükcene yatağımda ilaçlarım başucumda,kompostom ve çeşitli hayatta kalmak için bitki türevi ilaçlar 53 kilo yatıyorum artık beyin fonksiyonlarımında çocuklaşmaya başladığını anladım bir telefon çaldı eski ALPEREN bir arkadaş,herhalde duydu helalleşicek konuştuk MUHSİN başkanın bu ülkeye çok hizmeti olucağından ona ihtiyacımız olduğunu söyledim telefonu kapattık.
Üçgün sonra bir haber yatağımdayım MUHSİN başkan helikopter kazası,aileme dedim televizyonu seyrediyoruz ama anladım gitti başkan dedim….
O günlerde artık tamamen vücut fonksiyonlarım biterken direncimde kalmayınca hastaneye kaldırıldım,ALLAH büyükmüş beklenen şarkı değilmiş ,MEŞHUR sayın BÜLENT ERSOYUN bitmeyen ŞARKISIYMIŞ tabi hastanede yatıyorum MİT beni bırakırmı ölürkende koruycaklar takip iyi niyetli sağlam.
Biraz vücut ve yapı kendine gelince 37 ekran bir televizyon koydular odama seyrediyorum, ilk bir baktım  sayın SAVCIMIZ ERGENEKON kapsamında sayın O.N.G eski MİT İstanbul bölge başkanı eskilerden sayın TANSU ÇİLLER hanımefendinin başbakanken istihbarat danışmanı,birde sayın em.orgeneral Ç.B dedim içimde işi savcı bey büyük götürüyor hakikaten helal olsun,o aralar bir dalga daha TAPINAK ŞÖVALYELERİNE vay ne SAVCI dedim tamam yapıyı gümleticekler işte o ara bu yapının eski kolları beni rahatsız etmeye başladı fakat bende can kalmayınca ailemi rahatsız etmeye başlamışlar şunu söyliyeyim bunların düşmanlığımı ERMENİSTANDA ermeni ordusunun elinde esirmi kalmayı yeğlersin deseler ERMENİ ORDUSUNUN elinde esir kalmayı yeğlerim,bunların yaptığını onlar yapmaz….
Neyse arkadaşlar bir müddet sonra zorlayarak hastaneden çıkarak tedavimi evde yatarak arada hastaneye giderek gözetim altında geçirerek tam 1 yıl böyle geçti,o aralar tek yazışma yapabiliyorum  yattığım yerlerde dolaştığım deniz kenarı,orman parklarda 20 nisan 2010 günü dediğim gibi ORGANİZE ŞUÇLAR şubesi uzun bir takiple beni aldı işte bu gün tarafların bir birlerine yaptığı şuçlamalarda bazı eksiklikler var oda şu sanki hiç birinin hiç biri ile alakası yok,baskınlar yapılırken sanki bir tek bu işleri yapan polis şefleri ve savcılar bu işleri biliyor HÜKÜMET yetkililerinin haberi yok bu yapılanmadan bunların CİA,MOSSAD gibi teşkilatlarla ilgi ve ilişkilerinden herkes bir haber,işte orda yanıltmaca var bakın ben burda DEVLET GÜVENLİĞİNİ zedelememek için konuyu getiriyorum sizin düşüncenize bırakıyorum yalnız şunu belirtim 2009 yılı ARALIK ayında STK(SEFERBERLİK TETKİK KURULU)ANKARA BÖLGE BAŞKANLIĞINA kimin için girildi,sayın BAKANIMIZ BÜLENT ARINÇ beye suikast için sayın hakim 21 günlük bir KOZMİK belge incelemesine gitti,SONUÇ..?????
Arkadaşlar bu ülkede bazı yapılar BAŞBAKAN,MALİYE BAKANI,DIŞİŞLERİ BAKANI astılar burası LİTVANYA,ESTONYA,LETONYA değil değişken bir coğrafyada yaşıyoruz allah muhafaza bu MİLLET acı görmesin hissetmesin,devlet işini çok ciddi,saygılı,şerefli,hakkaniyet çevresinde yapıp gideceğimiz temiz, ANLI AK anılarımızla gitmekte fayda var….
Bazen hastalığımı ve ondan sonra yapılan operasyonu döndürüp döndürüp anlatıyorum içinde önemli bugünleri ilgilendiren NEDEN… leri olduğu için…..
Tüm takipçilerimin gözlerinden öper,hepinize ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim….
SAYGILARIMLA…….

ZEKİ ARSLAN…….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder