4 Kasım 2013 Pazartesi

YAVUZ HIRSIZ 1974..

YAVUZ HIRSIZ 1974
Sevgili okuyucularım sizlere hiç bilinmeyen hikayeleri anlatmak isterim istihbarat dünyasında sayın MEHMET EYMÜR beyin yazdıklarına çok önem veririm.Şimdiye kadar bu 30 yılda hiç yalan yanlış bir şey yazmadı,sayın büyüğümüzle paralel bir evrende yaşadığımızdan doğru anlattıklarına hep şahit olmuşumdur YAŞAMIM boyunca..
Son yazısında bir konudan bahsedince tebessüm ettim çocukluğuma daldım,bir gece rahmetli babam geliyor şerefsiz bu sabaha karşı dedi ve sabah erkenden çekti gitti sonraki günlerde hararetli bir DENİZ KUVVETLERİ YÜZBAŞIMIZDAN sinkaf ederek bahsettiklerini duyuyordum.
Aradan yıllar geçti,babam öldü çok kimse hayatını kaybetti o günlerden kaybetmeyen hayatını son numunelerden YALÇIN ağbi ile içki içerken bu konu açıldı o günlerden aslında onun görevi bendeki hafızayı canlandırıp tazelemek,hatırlıyormusun o hadiseyi dedi hafızamda kalanı dökünce dur ben sana aslını bilmediğin tarafını anlatim dedi,bu YAVUZ YÜZBAŞI STK (SEFERBERLİK TETKİK KURULU) beraber çalışıyorlardı EEEE dedim,1973 işte o senin hatırladığın yılın başında KIBRISA yapıcağımız çıkartma harekatının şekillendirilmiş planlarını ABD sızdırdıktan sonra AMERİKAYA kaçtı,eee dedim babanlar bastırdı buna kin yaptılar ECEVİT ve hükümetide ABD bastırdı CİA ile yapılan anlaşma ile öldürmemek kaydı ile geri vericeklerini tahattüt ettiler ve bunu kabul ettirdiler ve verdiler geldiğinde işte o kinle bekleme ondan tabi jetonlarım düşmeye başladı,sonra ağbi dedim,burda iyice sorguladılar ne olup bittiğini öğrendiler hemen TÜRKİYEYE dönmiycek şekilde AVUSTURALYAYA yolladılar oraya yerleşti,senden biraz büyük bir oğlu vardır bunlar sarışın aynı ABD li Anglosaksonlara benzerler orda SDNEYDE önemli bir mevkiye geldi,oğlunuda iyi yetiştirmiş ne yapıyorlar şimdi dedim oğlu buraya geldi hala izliyorum AMİRAL gemisinde çok yüksek maaşa bağlamışlar orda tutuyorlar CİA ile teması bunun üstünden kuruyorlar anladınmı dedi,anladım kafamı salladım.
1999 şubat sonu APO nun geldiği günler telefonum çaldı,yalçın ağbi ZEKİ vericeğim adrese gel orda bekliyorum sana birini göstericem,tamam dedim çıkmaz bir sokak olan BALYOZ sokağa girdim yalçın ağbiyi en dipte gördüm,gel dedi elbise tezgahlarının arkasında 10 dakika bekledikten sonra bir kitap evine iki kişi geldi uzun boylu SARIŞIN olan işte oğlu bu dedi,düzgün bir tip anladınmı şimdi koordinasyonu ATA BEYLER bunların üstünden sağlıyor,vay Anasını  Dedim…?
Avusturalyanın eskiden bir tek ANKARADA elçiliği vardı,istanbulda yoktu bize bu çuvalları giydirenler sonrada TİCARET ODASI davası ile kafamız duvara dayalı iken sonra OSLO da dolaşan SARIŞIN vatandaşlar bu VATAN HAİNLERİNİN ÇOCUKLARIMI dedim….
YALÇIN AĞBİNİN RUHU BU SORUMA ŞU CEVABI VERDİ AH BE ZEKİ HAİNLİK İYİ PİRİM YAPIYOR,ÖĞREN DEDİ…………!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder