30 Kasım 2013 Cumartesi

TEHDİT-GÖZDAĞI……..

Sevgili takipçilerim,yazımı bazen biraz kapalı ve isim vermeden yazıyorum çok büyük sıkıntılar var beni anlarsanız çok teşekkür ederim.
Arkadaşlarım sosyal açıdan herkes bir ortamda büyüyor oranın özelliklerini ve karekter yapısını bir nebze olsun üstünde taşıyor.
Size kısa şunu söyliycem eğer burda size İNGİLTERE kaynaklı bir tehdit ve rahatsızlık gelirse bu hiç aklınızın ucundan geçmiycek mesela  bir dilenciden gelebilir,diyeceksinizki yok o kadarda değil.
Anlatım evraka girmiş örnekle,daha iyi anlayın,2010 nisanında bir komplo neticesinde tutuklandığımızda,yanıma yaşlı bir dilenci otutturdular,tabi ben bunu tanıdım bu kişinin ne işi var,başımız duvara dayalı bana sinyal veriyor,şimdi nerden tanıdığımı tam anlatmıycam tabi vatansever insanlarımızda çoktur İŞGAL İSTANBULUNDA merhum HÜSAMETTİN ERTÜRK beyin anılarında vardır İNGİLİZ işgal güçlerinin milli mücadele yapan neferlerini tutuklatıp İSTANBUL EMNİYET müdürlüğü nezaretlerinde tutarken vatansever türk polislerinin nasıl o tutuklu ordu mensublarına yardım ettiklerini dönemin emniyet müdürlerinden ermeni vatandaşımız PANDİKYAN efendinin nasıl millicileri kaçırdığını yardım ettiğini sonra işgal bittikten sonra yine kendisi gibi bir ermeni vatandaşımız tarafından komplo ile hain ilan edilip,bulgaristana yollandığını ve orda küçük bir hudut kasabasında öldüğünü burdan size kısa anlatmış olayım sadete dönim gece nezarete bir arkadaş geldi ZAFER  isimli ağbi dedi,geçmiş olsun bir şey çıkmaz burdan sabah gidersin kusura kalma dedi önemli değil tabi burda veremiyceğim bazı sır olayları konuştuk,arkasından yav dilenciyi saldık dedi,güldüm tanıdınızmı dedim ağbi bize üstündeki kimliği çıkartınca şoke olduk neye uğradığımızı şaşırdık dedi,hayatımızda hiç böyle bir MİT mensubu aklımıza gelmezdi ağbi kokudan durulmuyordu dedi tabi güldüm ben saldık gitti onu dedi.
Sevgili arkadaşlarım bunlar yakın zamanda tamamen yaşanmış gerçekler.Tabi birde gerçekler bazı yerleri ortaya çıkınca,bu sefer yıllarca yapıldığı gibi tehditler ve şantajlar,baskılar başlar burdan söylüyorum istediklerini elde ettiklerindede öldürmeye teşebbüs ediceklerdir.
Onun için beş bin kilometreden alıcağınız tehdit burdaki bir unsurdan gelicektir bu unsur senin karşına,dindarda olarak fetva veren hergün guruplarda çıkar,hergün barda pavyonda kadın kız oynatan guruplardanda çıkar,yiğit diye tanıdığınız angaje olmuş paşası,mit,polis müdüründende çıkar örneklerini bu son beş yılda çok gördünüz.
Burdan MİLLETE söyliyceğim,bu MİLLETİN duasını alim bana yeter,tepedeki yöneticisine,ona buna hiçbir dönem ne yalakalık yaptık,ne yanaştık,nede kimliğimizden ödün verdik neysek oyuz maske takıp dost bildiklerimizin yanına yaklaşıp ihanet,hainlik,şerefsizlik,alçaklık yapmadık.
Sayın PROFÖSÖR eski başbakanımız TANSU ÇİLLER hanfendinin o tarihi sözleri kulaklarımızda hep kaldı YALAKALARLA,SALAKALAR ALLAH BU MİLLETİ bunlardan korusun.
Sayın ÇİLLERİN insan hali bir çok hatası olsada onun döneminde hanfendinin sahiplenen  çıkışları savaşan evlatlarına her zaman gönüllerde yer etmiştir.
Arkadaşlar hainin yaptığı adama koymaz,hain zaten biliyorduk hain mevziye girdiğimiz kardeşlerimiz yardımcı olalım diye bize karşı mevzideki düşmanla anlaşıp mermi sıktımı bilinki ihanetin boyutu bize değil memlekete,ilerki aşamada………..?
Herşeyi affederim adam satanı ben affetmem hayatınız boyunca sizlerde affetmeyin,çünkü adam satan MEMLEKETİNİNİDE satar….
Bu sizlere yazdıklarımı hiçbir ideoloji,şahsı ve gurubu hedef alarak yazmıyorum bu bir yaşananlardan yola çıkılarak bir genellemedir,ama yarın bazı gerçekler çıktığında boş kalan yerler pazılda çıkan bilgilerle doluyor,yav ZEKİ kardeşimiz aramızda yok ama söylemişti diye aklınızdan geçirirsiniz….
Hepinize hayırlı,mutlu,eğlenceli bir hafta sonu dilerim…
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder