8 Kasım 2013 Cuma

STK-MİT-İFTİRA...

Sevgili okuyucu kardeşlerim,sizleri çok açık gönülle bilgilendirmek istiyorum.Şahsım bir çok yerde bulunup hiçbir yere bağlı olmayan bir insanım som 5 yıl üretici aktivitem bitmiş sadece izleyen ve bilerek kendimi açığa düşürmüş bir insanım,bu YÜZYIL  bıktırdı çünkü……..?
Sizleri hiçbir ideolojik bağım olmadan bu konuları anlatıcam uzu yıllardır ERGENEKON(GLADİO) örgütü ile husumet içinde olan bir insanım bazı şeyleri öğrendikten sonra oldu bu,tanıyorum bu örgütü ve biliyorum.
2005 yılı sonunda bir mücadele olunca AK parti ve ERGENEKON arasında otamatikman hem bilgilendirme hemde bu konuda zayıf ve bilgi ve tecrübeleri olmadığı için yardım etmek zarureti kendiliğinden doğdu,tabi yaşantımız biraz farklı bir kesimden olunca bizim yardım etmemiz,toplumun herkesiminde farklı algılandı ama ben ideoloji aramam DEVLET işinde bekasına bakarım devletin.
Tabi ERGENEKONLA sizin öğrendiğiniz kulvarın dışında çok farklı bir kulvarda mücadele başladı,kısacası şu sizin kamuoyunda ERGENEKONA OPERASYON yapılamıyan kesimle benim mücadelem başladı.
2007 yılında ilk ümraniyede yapılan operasyonu görünce ve arkasından 2008 deki operasyonlar,bende artık bu OPERASYONUN bir bütüne gideceği kararı hasıl oldu yine ön alarak bir EMNİYET camiasının dikkatini resmi ve ciddi anlamda çekerek kendilerinin benle temasını sağladım ve temasta ne yapacağımı ve ne yapamıycağımı açık bilgilendirdim resmende TANIK evraklarının altına imza attım.Bende öyle GİZLİ TANIK o bu yoktur.
Bu arada OPERASYONLAR sürüyor,gayet güzel bir çalışma fakat o esnada ağır bir rahatsızlık geçirerek 1yıldan fazla hastanede ve evde yatarak bu bir yılı birkaç ay geçmesinin nekahat döneminde izlendiğimi ve yakın takip altında olduğumu bu takipi MİT değil emniyet teşkilatının yaptığını fakat çok değişik bazı BATILI GİZLİ SERVİS TAKTİKLERİ ile modern bir şekilde yaptıklarını aynı zamanda teşkilatın yapısı içinden olmayan bir gurubunda istihbarat çalışması yaptığı DİKKAT ederek İSTİHBAR ettim…..?
Netice itibarı ile tabi YUZYILIN verdiği istihbarat kaynaklarımızdan ancak kısa aldığımız anlık istihbaratla olayın seyrini açık bıraktık NİSAN 20 2010 tarihinde şahsi evim ani bir operasyon yiyerek gayet nazik ve kibarcana aramadan sonra,emniyete götürülerek,aslında benle hiçbir konunun uzaktan yakından ilgisi yokken ERZİNCAN MİT ÜNÜTE BAŞKANI eski bir arkadaşım kendisi ile işimizden dolayı husumetim olan arkadaşın bir konusuna bağdaştırarak benide YAPIŞTIR VE KOPYALA yapmışlar….?
Tabi enteresan olanı bir yakın DEPARTMANDA benim TANIK ifadem olması benim olayla hiçbir ilgim olmasada hem tanık ifadem olmasını bildirmem hemde olayla ilgimim olmadığını kendilerininde beyan etmesi hemde benim samimi konuşmalarıma rağmen olayı saptırtarak kendi görev yetkileri olmadığı halde başka bir DEVLETİN BAŞKONSOLOSLUĞUNA aksettirerek sanki benim o devletle bir husumetim varmış gibi bir ortam yaratıldı hem evrak üstünde hemde mahkemelerde.
Tabi böyle bir İFTİRA ve KOMPLODAN basit bir iki ceza alarak oda bir babadan kalma ruhsatsız silah meselesinden sonra bu YAPIYI ANKARADAN başlıyarak İSTANBULA ve kendi bölgemin SEFERBERLİK TETKİK KURULUNA bağlı tüm alanda ince bir İSTİHBARAT çalışması yaparak bunun  NE için ,KİMLER tarafından,neye istinaden olayın SEFERBERLİK yapısında MİT,EMNİYET ve TSK mensubu kimler varsa bir GENELCERRAH gibi çalışarak hatta bana çok yakın olarak bulunan bazı insanların bu güçlerce muhbir olarak kullanılarak ve bunlardan YALAN İSTİHBARAT notları çıkartılarak bu önemli OPERASYONUN kafam emniyette duvara dönükken tespit ettiğim BATILI bir GİZLİ SERVİSİN yönetmesi ile yapıldığını son muhbir noktasına kadar tespit ettim.
Burda bana yine onlardan olmadığım halde zor günlerimde pisikolojik manevi desteğini esirgemeyen DİNDAR MUHAFAZAKAR arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim bir iş yaparken herkese söyliyceğim SAPLA,SAMANI bir birine karıştırmayın,bana bu OPERASYONU çakan arkadaşlara dahil yaptıkları ve niçin yaptıkları ortada olan İHANET OPERASYONUNUN en küçük parçası muhbirlere kadar bilindiğini ayrıca bu sahte operasyonu yapan MİT ortaklarınıda sayın MİT MÜSTEŞARI DR HAKAN FİDAN beye ve sayın BAŞBAKANIMINDA bilmesi ,için çünkü bu tip OPERASYONLARDA bazen sayın BAŞBAKANLAR bile yalanla iftira ile kandırılarak onların onayı sonra alınarak başka DEVLETLERİN İÇİNE girdiği operasyonlar yapılabiliyor,bilmesinde fayda gördüm……..
Sayın okuyucularım DİNİMİZDE en büyük günah İFTİRA,KOMPLO atarak insan yakmak ve bundan maddi,manevi güç sağlayanlar DİNDAR insanların hep söylediği CEHENNEM ATEŞİNDE yanıcak söylemi,burda umarım yine aynı düşünceler içinde olan kardeşlerimizin yapıcakları ile izliycez sizde bizim yazamadığımız günlerde olsa ALLAHIN yardımı ile muhakkak görüceksiniz….
PARA İLE İMANIN KİMDE OLDUĞUNU TEK BİR ALLAH BİLİR….BİR LAF VARDIR ALTIN ÇÖPE DÜŞSEDE ALTIN HEP ALTINDIR……..?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder