24 Kasım 2013 Pazar

SOSYETEDE MUHAREBE İSTİHBARATI…….

Sevgili takipçi arkadaşlarım bugün PAZAR Yahudiler AZAR misali size istihbarat yemeğinin üstüne eski çocukluk anılarımdan SOSYETE AŞK ve MİT ile ilgili bir yazı yazim Pazar gününün YEMEĞİN SOSU  ve neşe kaynağı olsun SOSYALİTESİ farklı bir konu olsun.
Arkadaşlarım askeri istihbarat mevzuatının iki ana temel unsuru vardır birincisi MUHAREBE istihbaratı ikincisi STRATEJİK  istihbarat.
Bugün size MUHAREBE istihbaratının ana hatlarından biri olan ALAN istihbaratının ne kadar önemli olduğunu düşmanı tanımlama ve muharebe esnasında strateji geliştirme ve birliklerin düşmanın alandaki pozizyonuna kadar bir çok konuyu içine alan bir daldır ALAN istihbaratı.
Bunu size sivile uyarlanmış şekilde size açıcam istihbaratın ve mahallenize apartmanınıza kadar ne kadar önemli olduğunu burdan size yansıtıcam değerli takipçilerim.1970  li yılların başları hala türkiyenin güllük gülistanlık olduğu yıllar mahallemizde çok yaramaz olduğum için ilk lakabımı yaramaz koydular,ikincisinide sonra anlatıcam bir iki diziye konu oldu çünkü.
Neyse yaramaz olduğum için kafama göre döner dolaşırım,heryere girer çıkarım çamur pislik kir bakmam içine girerim,birgün karşı apartmanın giriş kapısından heyecanla genç yakışıklı sarı şaçlı sarı bıyıklı bir adam çıktı çıkarken öyle gözlerimin içine baktı tabi bende korktum,neyse yan apartmana girdi ordada ÖZCAN diye benden yaşça büyük bir arkadaşım oturuyor en büyük adeti iki dişinin arasından tükürmekti,onunda mahallede büyüttüğü bir köpeği vardı adı HERKÜL, ÖZCAN ağbi dedim burdan bir adam çıktı bana ters baktı sizin eve girdi ne işki bu adam dedim s….. dedi yere tükürdü dayım dedi,öyle mevzu kaldı.
Tabi ben yine HERKÜL ile mahallede tur atıyorum o günlerde bir kıyamet o adamın çıktığı apartmandan adamın bir evde sarışın eşini dövüyor o özcanın dayısıda evden kaçıyor,tabi meğerse adam evi basmış özcanın dayısı ile karısını yakalamış bu mevzu bir iki gün sürdü kapandı gitti.
Tabi mahallede büyürken artık  MİT bir haber elemanını yanıma verdiler basri ağbi aynı zamanda İTO nun güvenliği o yıllarda yıl 1976,1977 beraber dolaşırken bu ÖZCAN dan çok korkuyor ne olduğunuda söylemiyor,ÖZCANA soruyorum gülüyor oda bir şey söylemiyor.Tabi yıllar geçti okurken bir otelde garsonluk yapmaya başladım part time otel önemli bir otel birisi var otelin oyun solonunda oyun oynuyor ASLAN bey isminde devamlı PİPO içiyor  bende içeceklerini servis ediyorum bir gün bir baktım o genç adam hışımla geldi ÖZCAN ağbinin dayısı kulağına ASLAN beyin bir şeyler fısıldadı ve çıktı hızlı bir şekilde yav bunlar ne iş yapıyor acaba bende 16 yaşındayım tabi arkasından babamda ölünce kısa bir zaman içinde başka bir dünyaya hızlı bir geçiş yaptım,fakat hayatımda çok şeyler beni tökezleterek götürüyor,bir düşüyorum bir kalkıyorum,sonraki zamanda öğrendimki bizim ASLAN bey MİT müsteşar yardımcısı HİRAM ABAS olduğunu bir gün oda vuruldu hayat devam ediyor ama birisi devamlı arkadan hançerliyor neden acaba bir çok şey atlattım hep şans allah korudu kendim arada MİT takip tarassut şubede arkadaşlar var ağbi düğünümüz oldu bak bu ağbimiz geldi tabi resme bakınca anladım bu ASLAN beyin yanında gördüğüm bizim ÖZCANIN zampara dayısı tanımıyorum havasında girdim işi çözdüm bu İSKENDER kod adlı MİT yöneticisi, o zaman anladım bunun gazı mevzuyu teşkilat içinde tek bilen benim o zaman duymuştum vazife falan ayağı ile işi örtmüş hatta evide Özcanlara vazife için tutturdum karşı apartmanda İSRAİL İSTİHBARATI MOSSAD kadrolu mensubu bay LEVİ yi takip etmek için  diye beyan etmiş.
Neyse yani vazife ile karışık sadri alışık,İSKENDER bu tabi bu ayağımın altına hayat boyu muz kabuğu koyuyor ne iş yapsam bozup çöküyor,onlar sonraki mevzu son 2006 başından sonra ben bazı devletimizin büyük yerleri ile koordinasyon kurunca bu FENERBAHÇEDEN ve BEŞİKTAŞTAN efendim siz ona bakmayın şudur,budur bokluyor tabi eski defterler dökülmesin diye,en son benim yıllarca dostluk kurduğum ülke ile aramı açmak için çok ince bir plan hazırlayarak devlet büyüklerimizide kandırarak İTO başkanı ve diğer MİT ve yeraltı dünyası mensubları ile KOMPLO düzenliyorki,beni kötü duruma o ülke nezdinde düşürmek burda devletin tepesine karşı rezil durumda bırakmak çeşitli camialarla önümü kesmek önemli bir konu anlımın terine el koydurmak gibi çeşitli hadiseleri yaparak beni bertaraf etmek tabi KİRLİ MİT YÖNETİCİLERİ PLAN YAPAR ALLAHTA BOZAR,DİLMİ İNANAN,İNANMAYAN ARKADAŞLAR…..
HEPİNİZE SAĞLIKLI MUTLU,EĞLENCELİ BİR PAZAR GÜNÜ DİLERİM…………
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder