9 Kasım 2013 Cumartesi

ORAJ (FIRTINA)

Sevgili canım okuyucularım,şimdi size burda yazıcaklarım tamamı ile RÜYASINDA ciddi bir AŞK yaşayan İNSANIN bir durumun dışa vurumu olarak okuyun yani deniz mahsülü ile hayal mahsülü bir durum.
Yıl 2004 mart ayı cep telefonu çalar ZEKİ nin telefondaki yakın TUSHAD yöneticisi  arkadaşı BİNBAŞI GÖKHAN, ZEKİ hadi atla gel biraz sohbet eder yemek yeriz denize karşı sen seversin ORHAN YÜZBAŞI  da var BİNBAŞIM geliyorum.
Zeki akşam saatlerine doğru arabası ile nizamiyeden bildirim yaparak geçer komutanlıkta çok entresan derecede bir sessizlik vardır,anlam veremez SOSYAL faaliyet alanına doğru deniz kenarında yürürken GÖKHAN BİNBAŞI ile ORHAN YÜZBAŞI kendisini karşılar ZEKİ bakar ama o arada ilerden SOSYAL faliyetin arka kapsında KUVVET KOMUTANININ makam aracı ile bir sivil çok önemli yetkilinin makam aracını görür başlarında önemli derecede bir koruma yok ve koca komutanlıkta bir SESSİZLİK…..
Hemen GÖKHAN binbaşı bunu beklemiyorduk ZEKİ komutanında SİVİL yetkili ile buluşması acil karar alındı,onada komutan sunum yapıyor zannederim,hayırdır GÖKHAN binbaşım dedim ORHAN yüzbaşıya baktım sonra daldım çocukken YÜZBAŞI İLYAS AYDIN ile gece karşılaştığım nizamiye arka kapsına uzun uzun baktım anılar döküldü her yerden……
Neyse GÖKHAN ağbi durum ciddi SOSYAL alanı kapattılar sadece PAŞA ile bizim sivilcimiz var,yemeği başka yerde yiyelim kusura bakma dedi  gönüller bir olsun heryer bize yer…
Nöbetçi amirlik boşaltıldı,dedim yemeği ben dışardan getittirim uğraşmayın dışarıya telefon ettim, 1 saat sonra nizamiyeye teslim etmişler,astsubay eratla yollamış,amirlikte kurduk masayı yemeğimizi yerken sohbet ediyoruz GÖKHAN sana bir TUSHAD planı anlatalım dedi,dinlerim binbaşım dedim,şöyle düşün dedi fikir cimlastiği yapalım sen YUNANİSTANI bilirsin,şimdi bizim jetlerden birini eğer it dalaşı esnasında bir YUNAN jeti düşürürse ee dedim aynı zamanda FATİHTE islami terör örgütleri camiyi bombalarsa ne olur dedi içimden dedim (anamızın örekesi  Olur),baktım şöyle darbeye giden yol olur,hükümet düşer kısa bir savaşa bile mecburiyetten girme durumumuz bile olabilir o andaki olayları kimin yöneticeğine çıkıcak kırizde insiyatifi kimin alıcağına bağlı dedim ama canım sıkıldı,GÖKHAN bu sadece bir plan dedi,olabilir komutan çalışmış üstünde onun için Fransızca adlandırmış ORAJ -FIRTINA koydular İSMİNİ  dedi anladım dedim.
Binbaşım bak ben nizamiye dışından geliyorum,dışardada jandarmanın ne kadar doğuda kullandığı itirafçılar,mafyacılar,başı bozuk takımı varsa etrafa yaydılar birde timler halinde stratejik bölgelerde karacıların subay astsubay ve jandarma uzmanları pusu atmış vaziyette şehir merkezlerinde bekliyor,hepsinden ayrı kaynaklarımdan haber aldım,güldü?
Peki dedim bu şimdi yukardaki SİVİL yüksek rütbeli şahsın konumu ne ZEKİ her zaman her yerde bizi biliyorsun çiçek ,böcek yetiştirip emek sarfetmişizdir oda yetiştirdiklerimizden MAŞALLAH iyi gelişmiş,dedim..
Onada sunumu bizzat PAŞAMIZ yapıyor şu anda dedi,ne güzel yapsın VATANA, MİLLETE HAYIRLI olsun…..!
Yemeğimizi yedik erken kalkmakta fayda gördüm,müsaade ile kalktım nizamiyeden çıktım arkama baktığımda PAŞA ile SİVİL şahıs yemeğe devam ediyorlardı,içimden dedim PAŞA rakıyı severde sivil şahsın alkolle işi yok PAŞA şimdi RAKI kafası ile mustafa kemal hissine kapılmış bizim SADE SİVİLİ esaret konumunda birifingini veriyordur,acı acı güldüm…
Sonra  bulunduğumuz komutanlığın paşası aklıma geldi,geçen onunda MİT haberi geldi istanbulun lüks bir semptinde şüpheli bir kadınla dağatıyormuş iş polise şikayete kadar varmış,polis müdahil olunca paşada inzabat çağartırıp sabaha kadar bulunduğu evin önünde tutmuş,ZEKİ içinden iyice suyu çıktı emeklilik zamanı geldi diye düşündü ve öylede yaptı birkaç zaman sonra……?
BURDA OKUDUĞUNUZ HERŞEY HAYAL MAHSÜLÜDÜR,HAMSİ UCUZLADI TAVASINI YAPIP YERKEN OKUYUN DENİZ MAHSÜLÜ İLE KOKTEYL OLSUN………??????
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder