10 Kasım 2013 Pazar

NAZLI HANIMA MEKTUP....

SEVGİLİ BENİ OKUYAN VE TAKİP EDEN KARDEŞLERİM,26.02.2013 GÜNÜ SAYIN NAZLI ILICAK HANFENDİNİN YAZISI ÜSTÜNE ÖNCEDEN ALDIĞIM AYNI KONULARLA İLGİLİ İSTİHBARİ BİLGİLER NETİCESİNDE MUHTEREM HANFENDİYE BU MEKTUBU KENDİSİNİ DOĞRU BİLGİLENDİRMEK ADINA,MAİL ADRESİNE YOLLADIM,BURDAN SİZLERİNDE OKUMASINI İSTİYORUM,ÇÜNKÜ BU KONUYU ÜLKEMİZDE ŞU ANDA GÜÇ ELDE ETMİŞ BAZI MİHRAKLAR ZAMAN,ZAMAN BAZİ İFTİRA VE KOMPLOLARLA KULLANMAK İSTİYORLAR,ŞİMDİDEN BİLGİNİZE SUNUYORUM SAYIN ILICAKA YAZDIĞIM MEKTUBUN İÇERİĞİNİ ÖĞRENMENİZİ İSTİYORUM……
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN……..











                                                                                                                26.02.2013



SAYIN NAZLI ILICAK hanfendi,

Değerli hanfendi nazlı hanım yazılarınızı zevkle okuyorum,tabi türkiyeyi bir bilen olarak çok eski köklü bir aileden geldiğinizi iyi bilen bir insanım,bugünkü yazınızı okudum,yazının geneline girmeden size şunu söyliycem zannetmeyin hava atıyorum devletin en tepe noktalarınada yakın zamanda bu söylediklerimi aynen yazılı söyledim zira yazı kalıyor söz uçuyor,devletimizin yetkililerinin her zaman yaptığı gibi.

Hanfendi o künyesiz diye paralı asker,taşoron diye hakaret adledilsin diye takılan manalı yakıştırmaları aynen sahiplerine iade ederim,nedenide sen DEVLET olarak işin varken o künyesiz,hiçbir yetkisi yok dediğin kişilere sırf korumak için üç dört adet ekib arabası tahsis ediyordun,her türlü imkanı sağlıyordun,şimdi ne olduda paralı asker,künyesiz oldular birde işi ÖZEL HARP dairesine yığıyorlarki MİT gibi kurumlar işin içinden sıyrılsın aman adam bizim değildi ÖZEL HARPİNDİ merhum ABDULLAH ÇATLI ya yaptıkları gibi.Duyuyorum 1994 ten evvel ÖZEL HARPİ ilgilendiren bir şuç yapıştırıp iftira atabilirmiyiz diye ANKARA kulislerinden.

Değerli hanfendi,çok sevdiğim kendisi ile her zaman gurur duyduğum insan ESKİ BAŞBAKAN PROFOSÖR TANSU ÇİLLER hanfendi demiştiya konuşursam SAVAŞ çıkar diye isterimki aradan uzun yıllar geçti bir konuşma yapsada olaylara başlangıç verse neyin ne olduğu meydana çıksa.

Hanfendi,demokrasi geldi diyorlar ama iş lafa geldiğinde komplo kurup insanları bertaraf etmek olmayınca tutmayınca PARALI ASKER,TAŞORON, diyorlar eğer DEMOKRASİYE inancınız varsa bu tip insanların insan hakkı yokmu,burdan kağıt üstünde yaşananları roman gibi okumak kolay,o anları canlı o günleri yaşasın o atanlar tutanlarda görelim bir tane delikanlı ortada yoktu,iş bittimi paylaşıma geldimi herkes DEVLETİN VERDİĞİ GÜÇLE ahkam kesip herşeyide kendine kesiyor.Bunları konuşurken hiçbir ideoloji veya parti gurup ,kurum gözetmeden konuşuyorum.

Umarım bu mektubumu kamuoyuna diyorlar şimdi FAŞ etme , umarım siz faş edersiniz,bakalım YİĞİT varmı memlekette.

Hanfendi başarılarınızın ve renki dünyanızın her zaman devamını dilerim.

SAYGILARIMLA,

:ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder