27 Kasım 2013 Çarşamba

GÖREVLİ ŞUÇLULAR………

Sevgili dostlarım,dün gece kendisini bizzat tanıdığım istihbarat konularında deneyimli  bir gazeteci arkadaş eski bir emniyet müdürü için kendisi şu anda sıkıntılı ve hayatı zor bir durumda çeşitli merkezlere eleştirilerde bulundu açıkçası haklıda bazı konularda vatandaş derinini bilmediği için,fakat eleştirisindeki kişinin bence kanatım o konudan haklı olsa bile geçmişteki çalışmalarında aynı şuçları kendininde işlediği kanatındayım,ispat edemeyiz o başka.
Fakat arkasında istihbarat açısından sosyal medyadaki bilgilerin başka güçlerce kullanılacağı bilgisi kısmen doğru olsada,komploya,iftiraya,kötülüğe uğramış insanların şu anda SOSYAL MEDYANIN can simidi olduğuna inanmamak hehalde yanlış olur,bakın size ve devletin tepesinede burdan seslenme imkanımız oluyor,yoksa bizim gibi girişimci bir kişinin bile bundan 20 yıl evvel bir BAŞBAKAN dan randevu alıp 10 dakika önüne çıkmamız konuşmamız dört ayımızı alırdı.
Bakın arkadaşlarım varsa bizi izleyen bürokrat ve siyasetçi dostlarımız ben burda yazdıklarımı ne bir ideolojik saplantı nede bir kin için yazıyorum çok kafamı bozarlarsa bu memleketin nüfuz kağadını iptal ettirir çeker giderim…
Şimdi arkadaşlar kim ne olursa olsun devlet kapısı vatandaşın ,mağdurun,haklı kişinin kale kapısı olması gerekli,zayıf,güçsüz,filvaki kim olursa olsun sana sığınmış,sana gönlünü,mekanını canını vatandaş olup ortaya koyup yiğitlik göstermiş,fakat artık nerelerin maddi,manevi,siyasi çıkar hesapları ile insanlara komplo kurup gözaltına alıp kendine göre iftira ve tertiple iş yapıp insan yakarsan bunun hangi guruptan veya hangi mertebeden emir almışsan veya kendi emir veya iş yaptığın çevre bunun cezasını karşılığını görmeli ve gösterilmeli,hak,hukuk,diye mazlum olduğunu beyan edip aynı kötülükleri kendi iktidarında veya güçlü olduğun dönemde uygulayıp bundan MADDİ,MANEVİ çıkar sağlıyorsan bunun cezasını görmelisin ilk kamunun önünde ALLAHIN sana vereceği ceza onu yüce Mevla bilir,onu ona bırakıcan heleki senin zor gününde yanında olmuş insanlara mevzide düşmanla bir olup mermi sıktıysan….
Şimdi arkadaşlar benim emniyet camiası ile ilişkilerim çok kısıtlı dostluk,kısa arkadaşlık çay kahve,rakı sohbetinin üstüne çıkmadı hayatım boyunca çok biz dikkatli davrandık.Bir çok dostumuz olmuştur bulunduğumuz alanda görevi bittikten sonra ne görmüşüzdür ne aramışızdır.
Burdan size anlatıcağım bizim ne kadar inatçı ve  ne kadar canımızla yeri geldiğinde iş yaptığımız olaylardan bir örnek olsun,ben bunu bir iş olarak kabul ederim başka insanlar gibi devlete iş yaptık,yok biz neler yaptık demem çünkü yapma kardeşim bu devlet yapıcak adamı onun vardır yaptınmıda tantana yapma neyse işin onunla ilgili konuşursun heryerde.
Yıl 1994 aralık ayı çok soğuk bir gün fakat MİT bana ve yabancı bir dostuma adım attırmıyor,inanın diyorum tuvalete gitsek MİT ve personeli onuda sayıyor,fakat aldığım misyon yükü olucak işi bitirmem lazım dostuma söz verdim bana dediki bak bu yolda ölebilirsin,dedim önemli değil deniycez tabi bu işi bitirip bu kapıyı açabilmem için önemli temaslarda bulunmam lazım MİT bunu haber alıyor ve tüm kaynaklarımı kurutuyor durduruyor,yani tan kontrispiyonaj uygulayıp sahada press yapıyor.
Bir akşam  sağnak yağmur nasıl gök gürültüsü bulunduğum yerde yabancı dostum gelicek hayati bir bilgi verip geri dönecek ben onla devlette önemli bir mekanizma ile görüşücem heyecanla bu fırtınalı gecede beklerken ELEKTİRİKLER kesildi 1 metre önümü görmüyorum panik yaptım yabancı ülke vatandaşı dostum gelmez korkar elektirikler öyle bir kesilmişki sadece bir mahallede yok dışarı bakıyorum diğer her yerde var,tepem attı dışarı çıktım yağmur içime işliyor ara sokağa bir girdim büyük bir çukur önüne çadır kurulmuş iki işçi çukurun içinde kazı yapıyor çukurun başında şemsiyeli iki laciver paltolu  kişi duruyor karanlığın içinden hışımla çıkıp ne oluyor burda diyince kazan iki kişi bizde bilmiyoruz arıza olmuş bu beyler aramış geldik burayı kazdırıyorlar,hışımla dönerken o iki kişi konuşmamı onlara beklemeden hızlı adımla uzaklaştılar,tam emin oldum faliyetin önünü kesmek istiyor MİT…..
Neyse döndüm bir saat sonra karanlıkta yabancı dostum korksada en sonunda karanlığın içine dalıp sessizce beni buldu ve gerekli bilgi notunu ülkesinden gelen ulaştırdı,sağolsun.
Yıl 2006 önemli bir bölge emniyet müdürlüğümüzün yardımcı güvenlik bölge  emniyet amiri vefalı bir dostum aniden geldi,yemeğe çıktık öylen yemek yiyoruz,ZEKİ bey dedi sen konunun uzmanısın başımıza bir iş geldi bize fikri yardımcı ol hayırdır HALİM bey dün bizim emniyet müdürlüğünün ilersine İSKİ çadır kurmuş kazı çalışması yapıyor bizim arkadaşlar bunların çalışmasından şüphelenmiş bunları gözaltına alıp emniyete getirdiler sonra sorgu yapınca MİT mensubu olduklarını beyan ettiler bölge başkanlığını aradık hemen bir erkek bir bayan geldi özür dilediler ilerdeki önemli bir siyasi faliyeti izlediklerini söyleyip gözaltına aldıklarımız arkadaşları alıp gittiler sizce bunlar bizi niye izler biz inanmıyoruz siyasi faaliyet izlediklerini bunlar bizi izliyordu,vallahi HALİM bey bu soruya cevap vermek zor ilerki günler bize anlatır belki niye izlediklerini,DEVLET HEP 16 YAŞINDA bugün devletim diyeni birileri uzaktan izliycekki yarın şuç işlediğinin ispatını kim olursa olsun önüne koymak için…..?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder